Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pepsi reinventează un nou logo și transformă identitatea vizuală pentru o nouă eră

  • Foto: PepsiCo

PepsiCo, un lider în industria alimentară și a băuturilor, a dezvăluit noua identitate vizuală reimaginată prin schimbarea logo-ului, marcând un nou concept pentru brandul emblematic Pepsi.

Transformarea include un design inovator, povești noi și parteneriate noi, iar această etapă va fi lansată în cadrul unor evenimente și experiențe personalizate pentru a conecta fanii cu pasiunile lor variate și cu filozofia brandului, „Thirsty for More”.

„Noul logo Pepsi nu reprezintă doar o simplă actualizare de design, este o declarație fermă a direcției pe care brandul nostru o ia într-o eră nouă. Această eră este caracterizată de dinamism, inovație și o conexiune mai profundă cu publicul nostru. În mod constant, Pepsi a fost un brand în pas cu cultura și tendințele, iar acum ne propunem să intensificăm această legătură, fiind alături de fanii noștri în explorarea pasiunilor lor. Suntem entuziasmați să lansăm noua identitate vizuală Pepsi în România și așteptăm cu nerăbdare să le oferim fanilor noștri experiențe unice și captivante.”,

a declarat Radu Berevoescu, General Manager & Senior Commercial Director East Balkans, PepsiCo.

Pepsi rămâne fidelă promovării culturii și oferirii unor experiențe unice pentru fani, de la campania „Acceptă provocarea Pepsi” până la asocieri cu evenimente ca Summer Well, TIFF sau Analogue.

Brandul Pepsi își continuă evoluția în debutul următoarei ere, adaptându-se ritmului dinamic al culturii și anticipând nevoile oamenilor prin produse inovatoare și colaborări de referință. De asemenea, își propune să fie conectat la consumatori prin crearea de experiențe de ultimă oră bazate pe sport și muzică, valorificând tehnologia inovatoare, informațiile semnificative și parteneriatele creative.

Noul logo și identitatea vizuală Pepsi reinterpretează atent elemente din istoria sa, adăugând și elemente moderne pentru a obține un aspect actual și incontestabil pentru brandul Pepsi.

„Am regândit identitatea noastră iconică, păstrând esența brandului, dar adăugându-i un aer proaspăt și vibrant. Noul logo Pepsi este mai mult decât un simbol: este o declarație de încredere, energie și optimism. Pepsi nu se mulțumește doar să urmeze tendințele, ci le creează. Noul design reflectă spiritul nostru inovator și dedicarea noastră de a oferi mereu o experiență proaspătă și relevantă consumatorilor. Lansarea noii identități vizuale este doar vârful aisbergului. Ne pregătim să lansăm o serie de campanii și activări care vor sparge tiparele și vor aduce Pepsi și mai aproape de inimile românilor.”,

a declarat Mihaela Hristea, Senior Marketing Manager Beverages PepsiCo.

Pepsi a lansat o nouă identitate vizuală, concentrându-se pe elemente cheie de design pentru a-și revigora imaginea. Globul Pepsi și cuvântul-simbol sunt integrate pentru a sublinia marca distinctivă în diverse contexte, iar paleta de culori actualizată adaugă albastru electric și negru pentru a aduce contrast și o notă modernă la schema clasică de culori Pepsi. Un font personalizat transmite încredere și o mentalitate fără reproșuri, iar semnătura Pepsi pulse sugerează „ripple, pop și fizz” prin energia băuturii și conexiunea continuă cu muzica.

Prin noua campanie, sub conceptul „Același gust grozav într-un nou design”, Pepsi se concentrează pe promovarea noului logo și a identității vizuale. Campania a început la 1 aprilie 2024 și cuprinde un spot TV, materiale outdoor, comunicare online și promovări în social media, precum și suport din partea ambasadorilor de brand. De asemenea, lansarea va fi extinsă în comerțul tradițional și modern, inclusiv pe platformele de e-commerce.

Articole similare

Ad