Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker se dezvoltă la Oradea

DB Schenker are două birouri în România dedicate serviciilor de cargo aerian, dintre care unul chiar în Oradea, fiind printre cei mai mari expeditori air&sea din țara noastră. La dezbaterea din cadrul Galei Tranzit de Logistică, Vlad Feneșan, Head of Airfreight Operation în cadrul DB Schenker, a subliniat faptul că cel mai important aspect în utilizarea unui hub este eficientizarea operațiunilor, prin reducerea costurilor pentru clienți și optimizarea capacităților.

„Este important ca terminalul să accepte marfa de la expeditorii din România și să aibă conexiuni regulate cu celelalte terminale și aeroporturi din Europa, pentru ca, de acolo, marfa să zboare mai departe. Un alt pas important ar fi ca o linie aeriană să încarce direct din Oradea. La ora actuală, liniile aeriene se uită la aeroporturi mici, din apropierea hub-urilor mari, pe care vor să le folosească, iar această practică nu este doar în Europa, ci și în China și Statele Unite. Să nu uităm că în cazul aeroporturilor mici taxele se pot negocia mai bine, nu sunt aceleași congestii și timpi de tranzit, încărcarea se poate face mai rapid etc. Principalul hub aerian pentru operațiunile DB Schenker din Europa de sud-est este la Viena, iar în prezent se dezvoltă un al doilea centru regional important la Budapesta.“ Separat, compania utilizează puncte de colectare în toată țările unde este prezentă, de unde alimentează hub-urile principale. Asta nu înseamnă însă că aeroporturile regionale nu sunt și ele importante, pentru oferă flexibilitate. Și întotdeauna este mai bine să fie mai multe variante. „Am văzut recent impactul pe care o grevă îl poate avea în destabilizarea activității unui hub aerian, astfel că este recomandat să existe soluții variate pentru aceeași problemă. Din această perspectivă, salutăm devoltarea terminalului cargo de pe Aeroportul Oradea, iar anunțuri similare au fost făcute și de către alte aeroporturi din țară“.

Articole similare

Ad