Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportatorii francezi sunt ceva mai optimisti decat la inceputul lui 2017

Conform unui studiu realizat de Federatia Nationala a Transportatorilor din Franta (FNTR), din primul trimestru al lui 2017 pana in primul trimestru al lui 2018 a crescut optimismul managerilor de firme de transport de marfa interurban si de proximitate in legatura cu perspectivele acestui sector de activitate. Barometrul Federatiei, care sintetizeaza parerea profesionistilor din domeniu despre situatia recenta a firmei lor, a urcat de la 14,5 la 20 de puncte. Totusi, trebuie subliniata faptul ca fata de ultimul trimestru al anului trecut se inregistreaza o scadere, de la 41 la 20 de puncte.
 

Firmele de transport manifesta totusi pe termen scurt o usoara rezerva in ceea ce priveste activitatea lor, ca urmare a dinamismului mai mic al clientilor importanti. De fapt, fata de trimestrul al patrulea din 2017, industria, comertul en-detail si distributia au cunoscut un declin al cresterii, iar in ceea ce priveste constructiile, ele au fost chiar in scadere accentuata fata de 2017.
Un alt motiv pentru care managerii de transport se asteapta ca activitatea lor sa regreseze usor in urmatoarele luni este faptul ca, desi nevoia de soferi este in crestere, acestia sunt in continuare foart greu de gasit.
Pretul carburantului a crescut cu 4,3% din trimestrul intai al lui 2017 pana in aceeasi perioada din 2018, dupa o alta crestere, de 4,8%, din trimestrul al patrulea al lui 2016 pana in aceeasi perioada din 2017. Astfel, ca, asa cum arata studiul FNTR, firmele frantuzesti de transport de marfa cumpara cea mai scumpa motorina din Europa.

Articole similare

Ad