Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Semne bune in industria alimentara

Anul acesta, targul CarnExpo dedicat industriei carnii si zootehniei a fuzionat cu Indagra Food, dedicat industriei alimentare, astfel ca la standurile celor peste 170 de companii romanesti si straine cei 60.000 de vizitatori asteptati au avut ocazia sa cunoasca ultimele tendinte si aparitii in ceea ce priveste evolutia tehnologiilor din industria agro-alimentara la nivel global. De asemenea, acestia s-au putut familiariza cu oferta celor mai importanti producatori, importatori si furnizori din industrie care activeaza pe o piata in care au aparut semnele unor vremuri mai bune pentru producatorii romani care, chiar daca inca isi gasesc cu greu si cu sacrificii mari locul pe rafturile marilor retaileri, se bucura de beneficiile reducerii TVA la alimente pe intreg lantul de productie.
 

Ca o confirmare a importantei manifestarii, la festivitatea de deschidere de anul acesta a participat presedintele Klaus Iohannis, alaturi de Daniel Constantin, la acel moment ministrul Agriculturii, de presedintele Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Mihai Daraban, si de directorul general al Romexpo, Mihai Costris.

Magazinele proprii ofera volume, iar hipermarketurile, acoperire nationala
Producatorul Ana si Cornel, infiintat in 1994 ca firma de familie, considera importanta promovarea constanta la targurile din tara si de afara, pentru ca, dupa cum arata Andra Irimia, manager de marketing al companiei, „cel mai greu este sa iti mentii clientii. Ne dorim sa fim cunoscuti ca specialisti in ceea ce priveste produsele din carne, cu o gama variata de repere, de la salam, carnati si specialitati crud-uscate la carne proaspata de porc, vita sau pasare. Si, desi clientii sunt interesati in principal de magazinele specializate, suntem prezenti si in cel mai mare lant de hipermarketuri din tara“, a spus aceasta, subliniind ca peste 70% din volumele de vanzari sunt date de cele peste 100 de magazine proprii. Pe de alta parte, prezenta in lantul de hipermarketuri ofera companiei o acoperire la nivel national. „Nu detinem magazine proprii in zona de vest a tarii, ci doar in Muntenia, Dobrogea, Transilvania si Moldova. Distributia din Moldova este asigurata din depozitul de la Bacau, iar cea din restul zonelor, de la sediul din Mizil, Prahova. Pentru distributia din vest ar trebui intai sa detinem un depozit si apoi magazine.“
Producatorul prahovean exporta si in Italia si Spania, pentru aprovizionarea in principal a magazinelor deschise de romani in aceste tari. De asemenea, in prezent se desfasoara discutii de penetrare si a pietelor din Republica Moldova sau Grecia. „Clientii vor produse din ce in ce mai calitative, asa cum isi doresc si produse noi. Pretul este important, dar si calitatea“, a mai spus Irimia.
Materia prima provine in cea mai mare parte din Romania, aceasta fiind considerata de reprezentanta companiei de o calitate superioara celei importate din alte tari. Productia se ridica la circa 20.000 t pe an, iar livrarea zilnica se face cu ajutorul …

Articole similare

Ad