Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Impreuna din nou

Seria de evenimente Autonet Mobility Show si-a incheiat cel de-al patrulea sezon cu o reprezentatie de gala in Bucuresti. Pe 9 si 10 octombrie, complexul expozitional Romexpo a fost gazda celui mai important eveniment al sectorului aftermarket auto din tara noastra, iar Autonet Mobility Show 2015 nu a dezamagit nici de aceasta data, ridicandu-se la standardele inalte impuse de evenimentele anterioare. O noua locatie, inovatiile din domeniu, atmosfera profesionala, dar relaxata, si experientele placute ale anilor trecuti au fost ingredientele succesului Autonet Mobility Show Bucuresti 2015, iar cele aproape 2.000 de firme prezente, reprezentate de peste 3.700 profesionisti din domeniul auto care au tinut sa ne fie oaspeti, este confirmarea acestui fapt.
 

Expozantii au fost, din nou, in numar mare, cele 106 de standuri, distribuite pe cei 6.795 m2 ai expozitiei, fiind ocupate de catre cei mai importanti producatori de piese de schimb, accesorii auto si echipamente de service din lume. In plus, produsele si serviciile oferite de Autonet Import au fost si ele reprezentate, printre acestea numarandu-se conceptele de service, marca proprie QWP, standul dedicat vehiculelor comerciale, solutiile software si diverse unitati de business puse in slujba partenerilor Autonet Import. Toate acestea au contribuit la nivelul tehnic de inalta calitate al evenimentului, vizitatorii avand ocazia de a vedea cele mai noi inovatii din domeniu si de a lua parte la prezentarile tehnice oferite de furnizorii Autonet Import. Partea profesionala a fost completata de numeroasele concursuri de indemanare pregatite, iar profesionistii reparatiilor auto nu au ratat ocazia de a se intrece in ceea ce priveste competentele practice, dar si in cele teoretice, prin quiz-urile disponibile la standuri. Bineinteles, cei mai buni dintre concurenti au fost premiati pentru prestatiile lor.
Fiind unul dintre cele mai dinamice departamente ale Autonet Import, departamentul Vehicule Comerciale s-a bucurat de un aflux important de vizitatori. Acestia au avut posibilitatea de a afla informatii de prima mana privind gama de produse si de servicii oferite atelierelor de reparatii camioane. Bineinteles ca nu a lipsit nici Truckzone, primul concept de service dedicat exclusiv pentru camioane, dezvoltat de catre Autonet Import pentru a oferi un sprijin si mai accentuat partenerilor sai specializati pe service-ul vehiculelor comerciale.
Un punct major de atractie a fost, cu siguranta, reprezentat de actiunile promotionale, discounturile si preturile speciale oferite de catre Autonet Import partenerilor sai prezenti la eveniment, unul dintre cele mai asteptate …

Articole similare