Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Liderul de piata aniverseaza reusita expozitiei cu un triplu „Booom“, TimoCom prezinta un produs nou la Transport und Logistik 2015

Calatoria la expozitie a fost ingreunata din cauza grevei feroviare. Trenurile nu mergeau, masinile de inchiriat erau complet rezervate si taxiurile erau supraaglomerate. Nu prea suna a conditii optime pentru o expozitie de succes. Insa: cu 55.000 de vizitatori, editia Transport und Logistik de anul acesta a fost nu doar pentru organizatori cea mai de succes de pana acum, ci si pentru TimoCom, furnizorul celei mai mari platforme de transport din Europa. Succes in chestiunea „Economie de Timp“ promitea noutatea adusa de TimoCom.
 

Mai repede, mai sus, mai departe
Participarea din acest an a TimoCom la expozitie trebuie sa v-o imaginati cam asa: Se ia un stand urias desfasurat pe doua etaje, se adauga o echipa bine sudata, o noutate si o intrebare foarte importanta: „Ati auzit deja de TimoCom?”. Aceasta intrebare a fost pusa de angajati in cele patru zile miilor de vizitatori ai expozitiei si au discutat atat cu clienti importanti, cat si cu incepatori, practicanti si reprezentanti ai presei din diverse tari ale lumii. Nu e de mirare ca spatiul a fost nein- capator in stand. S-a discutat, bineinteles, de produsele TimoCom „made in Germany“, insa si dorintele si interesele clientilor au fost ascultate cu interes, in timp ce la un etaj mai sus alti clienti multumiti se bucurau de „smoothies“ colorate, proaspat preparate pentru un aport de vitamine. Nu mai putin de 1.000 de pahare …

Articole similare