Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Dragoste la prima vedere

Decizia Mercedes-Benz de a separa conceptual si comercial fostii „gemeni” Vito/Viano a dat nastere unei utilitare mai convenabile pentru micii carausi sau distribuitorii de ocazie si unui shuttle VIP care poate concura oricand ca eleganta si confort orice limuzina.

Ca posesor de Vito si Viano as fi vrut sa vad mai multa eleganta la noul Vito, desi scopul lui este cel de transportator de marfa, mai putin de persoane. Insa o zi la bordul V-Classe te face sa intelegi imediat decizia conducerii Mercedes-Benz, care a separat “inseparabilii” si le-a dat fiecaruia aspectul si functionalitatea misiunii pentru care au fost creati.
 

V-Classe este de departe cel mai elegant vehicul de transport pasageri de asemenea dimensiuni (opt locuri), mai ales daca se alege echiparea de top, de care si noi am avut parte pentru a merge pana la Sibiu si inapoi, cu ocazia conferintei Tranzit de transport persoane de luna trecuta: Clasa V Edition 1, V250 Bluetec.
Edition 1 este echipat cu motor V250 BlueTec biturbo, care dezvolta o putere maxima de 190 CP si un cuplu motor maxim de 440 Nm, ceea ce ii confera forta la fel de mare si agilitate comparabile cu predecesorul motor diesel V6 de 3 l, in fazele de accelerare, motorul oferind un plus de 10 kW si 40 Nm, care il fac sa para ca nimic nu ii poate sta in cale. Prin urmare, V 250 BlueTEC dezvolta maximum 150 kW si 480 Nm. Acesta accelereaza de la 0 la 100 km/h in doar 9,1 secunde. In acelasi timp, nivelul de zgomot la interior a fost redus semnificativ, mai ales datorita antifonarii suplimentare fata de precedentul model.
Consumul de carburant este, de asemenea, semnificativ mai mic decat la fostul model, 6 l/100 km, potrivit producatorului, insa noi am consumat 8,5 l/100 km pana la Sibu si inapoi.
Datorita tehnologiei BlueTEC, modelul de top al Clasei V este primul automobil din segment care indeplineste standardele Euro 6. V 250 BlueTEC este singurul model din segment care ofera o functie precum Agility Select, impreuna cu transmisia automata cu patru moduri de conducere: economic, confortabil, sportiv si manual.
Alte caracteristici inovatoare sunt suspensia Agility Control cu reglare a sistemului de amortizare in functie de conditiile de drum si ultima generatie de Adaptive ESP ®, ce ofera multe functii de asistenta pentru siguranta condusului …

Articole similare