Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzari record, bazate pe solutii personalizate

WebEye Romania a incheiat 2016 cu o cifra de afaceri de peste trei milioane de euro, obtinuta din vanzarea a mai mult de 2.400 de echipamente noi, alaturi de cele 7.800 de abonamente aflate in derulare. Firma cu capital maghiar a vandut pana acum peste 9.500 de echipamente firmelor de transport din Romania, 8.000 prin propria retea de vanzatori, iar 1.500 printr-un partener. Cresterea inregistrata pe piata noastra o depaseste pana si pe cea din tara de origine, datorandu-se in special dezvoltarii de functionalitati specifice nevoilor firmelor de transport locale si de servicii de consultanta post-vanzare menite sa creasca eficienta activitatii clientilor.
 

Romania a reprezentat cea mai importanta piata pentru WebEye in 2016, cresterea inregistrata la noi fiind mult mai mare decat cea din Ungaria, tara de origine, unde, insa, anul acesta compania va incepe implementarea echipamentelor pentru flota cu care Waberer’s – Szemerey Logisztika Kft. efectueaza transport intern pentru retailerii din Ungaria. WebEye a participat si la o licitatie pentru flota de international a gigantului Waberer’s, la care insa nu s-a anuntat inca niciun castigator.
O mare parte a volumului de vanzari realizat in 2016 in Romania vine de la clienti noi, majoritatea firme medii sau mari care fac transport international. Printre acestia se numara Dianthus, Blue River, Corsarul Rosu, Grifon, Ahead Logistics, BKN Tir Line, LuxorComp, Agexim Spedition, MVT Logistik – care a montat aceste sisteme telematice pe circa 90 de camioane – sau Polach – ce a optat pentru aceasta solutie pentru cateva camioane la inceput, dar urmeaza sa o foloseasca pentru intreaga flota. „Anul trecut, o singura firma cu o flota de 15 camioane nu a avut nicio solutie de monitorizare. In rest, toti ceilalti aveau deja o solutie GPS. Multi aveau solutii simple, de baza, iar noi am incercat sa ii convingem sa foloseasca unele mai performante. Companiile mici care detin 1-2 camioane isi iau o astfel de solutie pentru ca sunt obligate de casele de expeditii“, a precizat Levente Gall, directorul de vanzari WebEye Romania.
Noii clienti WebEye nu apeleaza neaparat la inlocuirea vechilor sisteme folosite. „Sistemele care au o functionalitate de baza pot localiza camionul, il pot urmari, pot desena un traseu pe o harta, genereaza si rapoarte gen traseu, foaie de parcurs, kilometri parcursi etc. Una dintre diferentele pe care le aduce WebEye tine de stilul de condus al soferului, sistemul colectand intre 10 si 13 date din calculatorul central al camionului, dupa care genereaza rapoarte pe fiecare vehicul/sofer si evalueaza soferii. Din cate am observat noi, sistemele producatorilor de camioane sunt compatibile doar cu vehiculele acelui producator, astfel ca este foarte dificil ca intr-o flota unde sunt mai multe marci sa se foloseasca mai multe sisteme, care genereaza rapoarte diferite. Noi avem acelasi tip de rapoarte, aceleasi date si evaluam soferii in aceeasi aplicatie, indiferent de tipul de camion.“

Articole similare

Ad