Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Bilant pozitiv pentru 2016 si planuri indraznete pentru 2017

Cu un portofoliu important de licitatii de flote castigate, 2016 se incheie pentru MHS Truck & Bus Group Romania cu un total de 1.000 de camioane noi si 400 second-hand vandute. Mai mult, toate serviciile (inclusiv after-sales si piese) s-au regasit in venituri de peste 25 de milioane de euro/an, rezultatele pozitive fiind ajutate si de reconfigurarea din ultimele luni a echipei de vanzari, impartita acum in doua sectoare: unul dedicat vehiculelor noi, iar celalalt, vehiculelor uzate. MHS face in continuare investitii in dublarea capacitatii depozitului de piese de schimb din Sibiu, in promovarea noilor game de camioane MAN cu grup motopropulsor innoit si a sistemelor telematice avansate, oferind in acelasi timp si pachete de servisare si de creditare atractive.
 

Eforturi speciale se fac pentru a atrage noi clienti, dar si pentru a-i aduce acasa pe cei care, lucrand in special in transportul international, ajung sa isi faca mentenanta si reparatiile masinilor in alte tari. Si, pentru ca acestia aleg in special Germania, Milos Vujanovic, CEO MHS Truck & Bus Group Romania, a declarat ca grupul de firme detinute de omul de afaceri Michael Schmidt include in planurile pe termen scurt (1-2 ani) chiar si deschiderea unui service propriu in apropiere de Munchen.

MHS Truck & Bus Group Romania a incheiat 2016 cu o cifra de afaceri consolidata estimata la 114 milioane de euro, din care, pana in decembrie, 6,5 milioane de euro proveneau din sectorul after-sales (piese si servicii). „Comparativ cu anul anterior, cresterea a fost de 10%, in vreme ce din 2014 in 2015 cifra de afaceri a fost mai mare cu 10 milioane de euro. In ceea ce priveste comercializarea de piese, cresterea din 2016 este de circa 5%, comparativ cu 2015, dupa ce cu un an inainte inregistraseram pe acest segment un plus urias, de 12%“, a spus Milos Vujanovic.
Si, cum economiile vestice sunt deja la maturitate, pentru 2017 e previzionata o crestere a vanzarilor in tarile dezvoltate de numai 1-1,5%, in vreme ce in Romania Vujanovic are asteptari de plus 4-5%, comparativ cu anul precedent, cu sanse predominante venite din sectorul constructiilor. „Ne asteptam ca dupa alegeri, cand Guvernul va fi format, sa inceapa constructiile de autostrazi, mai ales ca s-au incheiat deja etapele de proiectare si de expropiere. Clasa politica trebuie sa stie ca in zonele in care se investesc miliarde de euro, mai ales in infrastructura, nu beneficiaza de avantaje doar cei din constructii sau automotive, ci toate industriile.“

MAN TGX 18.480, EfficientLine 2, cel mai solicitat model
Anul trecut, filiala romaneasca a castigat o serie de licitatii, reusind sa vanda sase flote de peste 20 de unitati, in principal vehicule specializate, unele destinate transportului international, iar altele segmentului agriculturii. Livrarile se vor realiza etapizat, inclusiv in primul trimestru al lui 2017. „Din totalul de 1.000 de camioane noi vandute in 2016, 68-70

Articole similare

Ad