Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Viitorul suna bine pentru logisticienii din automotive

Cresterea estimata pentru productia si vanzarea de vehicule va impulsiona si activitatea companiilor de logistica in conditsiile in care supply-chain-ul este tot mai complex. Multi dintre producatorii de vehicule si furnizorii de servicii logistice au inceput deja proiecte de optimizare si de reducere a costurilor. Opel, de exemplu, a implementat functii noi de management al comenzilor. Audi si Magna pun din ce in ce mai mult accentul pe vizibilitate si administrarea si controlarea comenzilor de transport.
 

Un alt exemplu evident este Volkswagen care a avut un proiect amplu de consolidare a fluxurilor si de reducere a emisiilor de carbon.
Gefco si Opel au pus la punct un sistem de auditare si plata a transportului care a standardizat procesul de facturare in intreaga baza de transporta GM.
GM isi propune sa reduce cheltuielile logistice cu un miliard de dolari in urmatorii 4 ani.

Articole similare

Ad