Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Mol Romania achizitioneaza reteaua locala de benzinarii Eni

Grupul MOL a anuntat acordul de vanzare – cumparare cu Eni, vizand entitati de afaceri in Cehia, Slovacia si Romania, inclusiv retele de distributie de carburanti (care functioneaza in prezent sub marca Agip). Acest pas contribuie intr-o mare masura la strategia grupului pentru segmentul rafinare si marketing (Downstream) de a spori prezenta pe piata, acoperirea geografica si numarul de clienti. Preluarea activitatii de vanzari engros de carburanti de la Eni, in tarile respective, este de asemenea inclusa in acest acord.
 

Prin aceasta integrare, Grupul Mol vizeaza sinergii importante privind vanzarile engros si retail, o crestere a calitatii produselor si serviciilor, respectiv a excelentei operationale.
“Aceasta achizitie reprezinta un moment marcant al strategiei noastre de crestere a retelei de benzinarii in Europa Centrala si de Est. In Cehia, vanzarile medii ale statiilor achizitionate se situeaza intre primele trei pozitii, intr-un clasament al companiilor de retail de carburanti. In plus, grupul Mol va detine a doua mare retea de benzinarii din Cehia. Mol isi largeste semnificativ acoperirea geografica in Romania si face un pas inainte in ceea ce priveste perceptia brandului in Slovacia”, a spus Lars Höglund, Senior Vice President pentru divizia de retail a grupului.
In Romania, achizitia reprezinta un punct de referinta pentru indeplinirea strategiei grupului de a creste cota de piata. Prin integrarea celor 42 noi benzinarii, MOL Romania va ajunge la o retea de 189 unitati, plasate pe artere de trafic intens sau in pozitii de mare vizibilitate, sub marca Mol. Compania va continua sa ofere soferilor din Romania servicii de calitate, ca de exemplu programul de loialitate MultiBonus. In plus, partenerii MOL Romania, utilizatori ai cardurilor de carburant vor avea la dispozitie o retea de acceptare extinsa, in special in sudul Romaniei.

Articole similare

Ad