Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DB Schenker dezvoltă un transportator autonom de containere feeder

DB Schenker va gestiona în mod direct transportul maritim de containere, deși pe o rută foarte scurtă: cele 23 de noduri nautice (care corespund la 43 km) care separă porturile norvegiene Ikornnes (deținut de producătorul de mobilă Ekornes) și Ålesund. 

El dorește să facă acest lucru cu o navă container mică și inovatoare, care va fi propulsată de un motor electric și va naviga fără echipaj uman, deși va fi controlată de la distanță de o echipă de navigatori și ingineri navali certificați care lucrează în Centrul de operațiuni la distanță din Massterly, care este operatorul și managerul tehnic al navei. Nava va avea o lungime de 50 m și va transporta o încărcătură de 300 de tone la o viteză de croazieră de 7,7 noduri, ceea ce îi va permite să parcurgă traseul în 3 ore.

DB Schenker dezvoltă nava pentru containere, denumită AutoBarge 250 Coast Feeder, împreună cu proiectantul Naval Dynamics și Kongsberg și în strânsă cooperare cu Ekornes, care este deja client al DB Schenker. Nava va înlocui camioanele în transportul mobilierului Ekornes de la fabrica din Ikornnes la hub-ul din Ålesund, unde transporturile vor fi transferate pe nave container mai mari.

Articole similare

Ad