Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Kögel prezinta la IAA Hanovra noua sa axa

Producatorul german intentioneaza sa foloseasca participarea la acest targ si pentru a aduna impresii de la clienti si de la specialisti in domeniu, impresii pe care sa le foloseasca apoi in etapa finala a dezvoltarii noii componente. Iar pe viitor sistemul cu sasiu integrat va reprezenta coloana vertebrala a vehiculelor sale, pe care se va potrivit perfect si carora le va spori manevrabilitatea, sarcina utila si intervalele de service. In plus, noua axa, fiind usor de intretinut, va aduce mai multa eficienta in exploatare.
 

Aceasta are la baza un concept sofisticat: conexiunea blocata a etrierului si bratului axei ofera un transfer inteligent al fortei de franare de la bratul axei direct la sasiu, fara ocol prin tubul axei.
Forma suportului axei, bratul axei si tubul axei au fost testate prin simularea fortelor dinamice si statice care apar in timpul mersului si sunt in concordanta cu cele mai noi cerinte in domeniu. Iar pentru a facilita reparatiile bratul si tubul axei pot fi inlocuite separat.
Bratul axei provine de la fabrica de sudura Kögel din Chocen (Cehia), iar tuburile axei sunt forjate intr-o singura bucata fara a fi nevoie de alte elemente de prindere, ceea ce ofera un transfer usor al fortelor si asigura o protectie buna impotriva ruperii. Iar bucsa de cauciuc a lagarului, complet noua si realizata prin presare in trei dimensiuni, cu forma sofisticata, a fost conceputa sa poata fi manevrata in orice directie. Pernele de aer ale suspensiei si amortizoarele se potrivesc si ele foarte bine.
Schimbarea cuzinetilor franei se face foarte usor, fara unelte speciale, discurile de frana se inlocuiesc, la fel, foarte simplu, iar interfata de frictiune dintre discurile de frana si cuzineti garanteaza cel mai mare interval de service posibil.

Articole similare

Ad