Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Legiuitorii trebuie sa se implice mai mult in viitorul industriei de transport rutier

In cadrul simpozionului organizat de Goodyear la Bruxeles pentru dezbaterea problemelor industrie de transport, compania a lansat studiul White Paper “Mobilitatea viitorului: Flotele inteligente si Viitorul Industriei de Transport”. Cercetarea realizata de Goodyear arata ca managerii de flote cred ca cei care iau decizii legislative joaca un rol important in ceea ce priveste directia in care se indreapta viitorul industriei de transport rutier.
 

53% dintre managerii de flote sunt in favoarea acordarii de stimulente pentru flotele care sunt orientate catre protejarea mediului, in timp ce 60% sunt in favoarea stimulentelor acordate flotelor care achizitioneaza anvelope eficiente din punct de vedere al consumului de carburant. Un manager de flote din zece (11%) considera ca impactul actelor normative este una din provocarile de top carora trebuie sa le faca fata industria rutiera in ansamblul ei. Aproape trei din patru manageri de flote (74%) cred ca reducerea taxelor la carburant ar avea un impact pozitiv asupra industriei transportatoare de marfuri, in timp ce alti 72% ar sprijini investitiile in infrastructura rutiera. Patru din zece manageri (40%) mentioneaza cresterea costului carburantului ca principala lor preocupare. Iar aproape toti managerii (92%) masoara consumul de carburant al flotelor lor. Doua treimi din managerii de flote (66%) care folosesc sisteme telematice, transfera informatii relevante si catre soferii lor pentru a-i ajuta sa isi imbunatateasca stilul de condus in directia unuia cat mai eficient din punct de vedere al consumului de carburant. Angajarea si pastrarea soferilor cu indemanare este de asemenea una din preocuparile de top ale managerilor de flote, un sfert dintre ei (25%) fiind de parere ca aceasta este cea mai mare sau macar a doua dupa cea mai mare preocupare a lor.
Printre recomandarile catre factorii de decizie legislativi europeni au fost acordarea de stimulente pentru flotele eficiente din punct de vedere al consumului de carburant; promovarea etichetei UE pentru anvelope; introducerea obligatorie a Sistemului de Monitorizare a Presiunii in Anvelopa (TPMS) pentru vehiculele comerciale noi, pentru a creste si mai mult eficienta consumului de carburant; claritate in reformele aplicate reglementarilor legate de greutatea si dimensiunea vehiculelor comerciale; alte linii directoare in ceea ce priveste operatiunile la trecerea frontierei pentru vehiculele mari; mai mult sprijin pentru cei care folosesc sistemele si tehnologiile telematice cum ar fi standardizarea acestor sisteme; sprijin suplimentar acordat de factorii de decizie legislativi sectorului flotelor de transport rutier pentru a atrage si pastra soferii cu indemanare.
Simpozionul Mobilitatea Viitorului, organizat de Goodyear, a fost al doilea de aceasta anvergura, si a pus in evidenta sprijinul continuu oferit de companie flotelor, industriei si factorilor de decizie legislativi, precum si angajamentul continuu fata de rolul pe care si l-a asumat ca un jucator important in industria de transport rutier.

Articole similare

Ad