Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

eMAG organizeaza cel mai mare Black Friday de pana acum si estimeaza vanzari de 150 de milioane de lei

eMAG a anuntat ca va oferi reduceri in valoare de 75 de milioane de lei la cele peste 450.000 de produse incluse in oferta speciala de Black Friday, pe 21 noiembrie. „Intotdeauna am plecat cu actiunile noastre de la dorintele clientului, iar Black Friday cumuleaza aceste dorinte intr-o zi speciala, ziua cu cele mai multe reduceri din an. Am muncit 6 luni pentru a le aduce clientilor nostri reduceri totale de 75 de milioane de lei dintr-o gama foarte larga de produse”, spune Iulian Stanciu, director general eMAG.
 

eMAG estimeaza vanzari in valoare totala de 150 de milioane de lei pe parcursul intregii zile de Black Friday. Reducerile ajung pana la 75% si vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din istoria retailerului online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice si climatizare, produse de ingrijire personala si cosmetice, carti, jucarii, mobilier, auto, articole pentru casa si gradina. „In spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori si investitii mari in infrastructura logistica si IT”, explica Iulian Stanciu.
Pentru pregatirea Black Friday 2014, eMAG a investit 5 milioane de lei in servere si 2 milioane de lei in platforma online. In depozit, produsele din oferta Black Friday ocupa 10.000 mp, iar 240 de oameni vor lucra 24h din 24h pentru a pregati comenzile. Pentru livrarea produselor, eMAG a incheiat parteneriate cu FAN Courier, Cargus, DPD si TNT pentru un flux de livrare de 150 de camioane/zi, astfel incat livrarile sa fie finalizate in decurs de 6 zile.

Articole similare

Ad