Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FM Logistic este tot mai preferata de producatorii de cosmetice

Reprezentantii FM Logistic si DMP Chemins du Soin anunta definitivarea tuturor procedurilor operationale necesare functionarii centrului de distributie a produselor cosmetice comercializate de DMP Chemins du Soin in Romania. Parteneriatul dintre FM Logistic si DMP Chemins du Soin in Romania include servicii de management al platformei de depozitare, servicii logistice de receptionare, depozitare, manipulare si pregatire pentru expeditie la marile lanturi de retail din Romania, precum si gestionarea informatica a fluxurilor de produse.
 

In septembrie 2014 DMP Chemins du Soin a decis sa intre pe piata romaneasca pentru a fi mai aproape de clientii sai si avea nevoie de un jucator puternic pentru a sprijini strategia de expansiune in Romania si astfel a inceput parteneriatul dintre DMP Chemins du Soin si FM Logistic. Ambele companii sunt afaceri de familie de origine franceza, nelistate la bursa, cu filozofie si model de business destul de similare, iar dezvoltarea organica este preferata.
Sectorul produselor cosmetice si de lux este un segment strategic pentru FM Logistic si face parte din planul de dezvoltare FM Logistic pentru 10 ani, reprezentand o oportunitate de crestere.
FM Logistic isi consolideaza pozitia de logistician preferat in logistica produselor cosmetice din Romania si isi extinde operatiunile logistice oferite in prezent jucatorilor de top precum L'Oreal, Yves Rocher, Top Line si Marionnaud.
In anul 2003 FM Logistic a decis sa deschida o filiala in Romania-FM Romania- la inceput in Timisoara (zona Timis) si astfel a inceput istoria FM Logistic in Romania cu primul client- compania Nestle.
Curand dupa aceea afacerea FM Romania s-a extins, si-a dezvoltat gama de servicii si prin urmare portofoliul de clienti s-a marit. In prezent, FM Logistic ofera clientilor sai solutii logistice personalizate pentru optimizarea operatiunilor din cadrul lantului de aprovizionare, de la depozitare si distributie pana la servicii cu valoare adaugata (co-packing) si opereaza trei platforme logistice in Romania-in zona Timis, Bucuresti si Dambovita.
De la o cifra de afaceri de 4,5 milioane de euro dupa primul an de activitate, compania si-a marit valoarea afacerii la peste 23 milioane de euro (la 31 martie 2014), are 450 de angajati si 49,000 m2 suprafata de stocare. Ca pondere in cifra de afaceri, activitatea de transport intern reprezinta 59%, depozitarea si activitatea de manipulare 38% din veniturile obtinute, iar cea de co-packing 3%.

Articole similare

Ad