Asa cum apreciaza reprezentantii Faymonville, transportul de sticla este in prezent un sector foarte dinamic, cererile din partea producatorilor sunt tot mai mari si pentru a le satisface si a respecta si reglementarile referitoare la greutatea totala constructorii de semiremorci specializate trebuie sa-si schimbe abordarea.
Provocarea este sa castigi la capitolul sarcina utila, astfel incat sa poata fi incarcate cantitati mai mari de sticla, si pentru asta a fost dezvoltat noul principiu FloatMAX SuperLight, pe care se bazeaza acum mai multi transportatori din domeniu.
Unul dintre ei este Glass Partners, o companie de origine belgiana care si-a deschis in 2004 si un birou la Bratislava, de unde face transport de sticla din vestul in sudul Europei, si care si-a completat flota cu cinci astfel de semiremorci, ce ofera un intreg pachet de avantaje cat se poate de convingatoare: stabilitatea foarte buna, in ciuda greutatii proprii scazute (de pana la 6.450 kg cu rezervoare de carburant SuperLight, datorita unor adaptari tehnice) si distributia mai buna a incarcaturii in conditiile unor volume mult mai mari pe care le poate transporta.