Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Glass Partners isi extinde flota cu cinci semiremorci Faymonville

Asa cum apreciaza reprezentantii Faymonville, transportul de sticla este in prezent un sector foarte dinamic, cererile din partea producatorilor sunt tot mai mari si pentru a le satisface si a respecta si reglementarile referitoare la greutatea totala constructorii de semiremorci specializate trebuie sa-si schimbe abordarea.
Provocarea este sa castigi la capitolul sarcina utila, astfel incat sa poata fi incarcate cantitati mai mari de sticla, si pentru asta a fost dezvoltat noul principiu FloatMAX SuperLight, pe care se bazeaza acum mai multi transportatori din domeniu.
 

Unul dintre ei este Glass Partners, o companie de origine belgiana care si-a deschis in 2004 si un birou la Bratislava, de unde face transport de sticla din vestul in sudul Europei, si care si-a completat flota cu cinci astfel de semiremorci, ce ofera un intreg pachet de avantaje cat se poate de convingatoare: stabilitatea foarte buna, in ciuda greutatii proprii scazute (de pana la 6.450 kg cu rezervoare de carburant SuperLight, datorita unor adaptari tehnice) si distributia mai buna a incarcaturii in conditiile unor volume mult mai mari pe care le poate transporta.

Articole similare

Ad