Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Schmitz si Krone au avut cele mai mari cresteri ale vanzarilor fata de 2014

Conforma statisticilor DRPCIV, in primele 11 luni din 2015 au fost inmatriculate pentru prima data in Romania 2.667 de semiremorci noi si 5.585 rulate, iar 6.216 au fost reinmatriculate, fata de 2.437, 4.656, respectiv 6.260 in aceeasi perioada din 2014.
Tinand insa cont de semiremorcile care apar in statisticile DRPCIV ca fiind rulate la prima inmatriculare in Romania, dar care au o diferenta mai mica de sase luni intre data primei inmatriculari si data inmatricularii la noi (deci care au primit numar provizoriu pentru a fi aduse in tara pe roti, de aceea au fost considerate second-hand, dar de fapt sunt achizitii noi), este vorba de 3.169 de semiremorci noi.
 

Lider de piata a fost Schmitz, cu 1.446 de unitati (din care 1.118 prelate, 201 basculante, 107 cu temperatura controlata, opt cu obloane rabatabile, cinci suprastructuri deschise, trei izoterme, doua pentru transport de butelii, una pentru transport de containere si un furgon), fata de 1.103 in 2014, urmat de Krone (922, fata de 652 in 2014), Kögel (151/137), Schwarzmüller (114/247), Wielton (111, fata de 135 in primele 11 luni din 2014), Mega (75), Schrader (48), Magyar (46), Lag (29), OMEPS (18), Benalu (17), Trailis (14), Knapen (13), Berger (11), Broshuis (11), Spitzer (10), Kässbohrer si Zaslaw (cate opt), Chéreau si Nooteboom (cate sase), Fliegl si Oztreyler (cate cinci), BC-LDS, Faymonville si OKT Trailer (cate patru), Ameridac, Bodex, Grapar, Langendorf, Meiller, MaxTrailer, Pavic si Talson (cate trei), Ardor, Astra Rail, Metal Vuraic , Montull, OMSP Macola, Sommer, Stas si VRV (cate doua) si CMCI Silvergreen, D-Tec, FMG, Kadatec, Kontex, Lamberet, Meusburger, OMT, Pezzaioli, Tecnokar, UMM si Yalcin Dorse (cate o semiremorca).

Articole similare

Ad