Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzarile de semiremorci au crescut in 2015, dar nu la fel de mult ca cele de camioane

Conform statisticilor DRPCIV, in 2015 au fost inmatriculate pentru prima data la noi 2.860 de semiremorci noi si 6.078 rulate, iar 6.730 au fost reinmatriculate, fata de 2.590, 4.976, respectiv 6.696 in 2014.
Tinand insa cont si de semiremorcile care au data primei inmatriculari cu cel mult sase luni inainte de data inmatricularii in Romania, si care apar in statisticile DRPCIV ca fiind second-hand la prima inmatriculare in Romania, se ajunge la 3.404 semiremorci noi.
 

Schmitz este lider de piata (cu 1.544 de unitati – din care 1.187 de prelate, 209 basculante, 127 cu temperatura controlata, opt cu obloane rabatabile, sase suprastructuri deschise, trei izoterme, doua pentru transport de butelii, una pentru transport de containere si un furgon – fata de 1.103 in 2014), urmat de Krone (990 – 870 de prelate, 58 cu temperatura controlata, 26 pentru transport de containere, noua furgoane, sase cu oblon rabatabil, o suprastructura deschisa s.a. – fata de 652 in 2014), Kögel (169 – 166 de prelate, una cu oblon rabatabil, una cu temperatura controlata si o suprastructura deschisa – fata de 137 in 2014), Wielton (122, fata de 135 in 2014), Schwarzmüller (114, fata de 247 in 2014), Mega (78), Schrader (53), Magyar (46), Lag (32), Berger (21), Knapen (19), OMEPS (18), Benalu (17), Broshuis (16), Trailis (14), Spitzer (10) etc.

Articole similare

Ad