Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad

Anvelopele eficiente nu mai reprezintă o condiție obligatorie pentru subvenția de 15.000 de euro de la BAG

Oficiului Federal pentru Transportul Mărfurilor, așa cum este cunoscut BAG în rândul transportatorilor, a început să accepte cereri pentru înscrierea în programul german de finanțare pentru reînnoirea parcului de camioane. Anvelopele eficiente din punct de vedere energetic nu mai sunt o condiție prealabilă pentru a primi o subvenție de până la 15.000 de euro.

Noutatea a fost anunțată miercuri de Asociația Federală pentru Economie, Transporturi și Logistică (BWVL). Cu toate acestea, BAG-ul continuă să solicite dovezi că un vehicul existent a fost scos din uz până la sfârșitul anului.

Inițial, criteriile de eligibilitate pentru prima de la stat prevedeau că vehiculele ce trebuie achiziționate să fie Euro 6 și echipate cu anvelope de clasă de eficiență energetică A sau B cu rezistență optimă la rulare în momentul livrării. Potrivit asociației, această cerință a fost restricționată în favoarea solicitanților la începutul programului ENF, ceea ce a dus la o rulare imensă a fondurilor BAG. Excepția, așa cum este prevăzută acum în regulament este: „În cazul în care noul vehicul nu poate fi echipat cu anvelope de clasă de eficiență energetică A sau B (nici atunci când sunt livrate de producătorul original al echipamentului, nici prin echipare retrofit), deoarece clasele de eficiență menționate sunt indisponibile permanent pentru acest vehicul sau nu corespund utilizării vehiculului, acest lucru nu este dăunător dacă toate celelalte cerințe sunt îndeplinite pentru finanțare.” Potrivit BWVL, această circumstanță trebuie dovedită autorității de acordare a licențelor

Articole similare

Ad
Ad