Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Revista Tranzit

tranzit

Pregatiri pentru o crestere organica
MHS Truck & Bus Group a expus, in premiera,...
Apreciat mai ales pentru rapoartele simple si la obiect
Renault Trucks a lansat la...
Piata romaneasca de camioane ar trebui sa mai creasca
Desi vanzarile de vehicule...
Inceput de an similar celui din 2017 pentru vehiculele grele
In primele trei luni din 2018 au fost inmatriculate in Romania...
Trenul inca asteapta atentia autoritatilor
In ciuda problemelor cu care se confrunta in continuare transportul...
E nevoie de investitii in calea ferata
Daca inainte de revolutie tara noastra...
Experienta isi spune cuvantul
Un pionier in transportul intermodal, H.Essers...
Plecari regulate spre UK/Benelux si Italia
In cei patru ani de la intrarea...
„Lipsa autostrazilor nu este din vina Statului.“
Infrastructura feroviara si...
Forta de munca, factor decisiv in atragerea investitorilor
Industria auto, logistica si...
In 2018 se vor livra 650.000 m2 de depozite clasa A
Mai optimist decat ceilalti vorbitori, Laurentiu Duica, director al...
Industria 4.0 va restabili competitivitatea companiilor
Digitalizarea este o parghie...
Exporturile incep sa isi revina
Pe Bursa TimoCom, scaderea exporturilor din...
Diurna, miezul discordiei Est-Vest
Luna trecuta a avut loc la Berlin o conferinta care a luat in discutie problema stabilirii noului pachet legislativ rutier, pentru care...
Noutati legate de evidenta timpului de lucru si modalitatea de plata
OUG 53/2017 a adus Codului muncii – Legea 53/2002 –...
Doar 5% din solicitarile primite de ITM de la alte state UE au vizat...
Inspectia Muncii este, potrivit art. 14 din Legea 16/2017 privind...
Ce metode folosesc transportatorii pentru a-si pastra soferii in firma
Plecarea angajatilor, in special...
Doar 1,25% dintre someri aleg sa lucreze in transporturi!
Mult prea putini someri aleg sa lucreze in sectorul transporturilor...
Echipari de varf, „impachetate” in servicii „all inclusive”
Dupa nici doua luni de lansare a...
1 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 192