Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

AsstrA țintește 50.000 TEU pentru 2021

Lanțul maritim de aprovizionare continuă să fie sub presiune, însă AsstrA își continuă planul strategic pentru a-și atinge obiectivele propuse, principala țintă pentru 2021 fiind aceea de a maximiza calitatea serviciilor internaționale prin AsstrA Visibility.

Blocajul Canalului Suez, deficitul de containere, criza forței de muncă, toate acestea constituie provocări importante pentru o companie de expediții și logistică. În următorii ani, AsstrA își propune să dezvolte abilități în transportul de tip door to door și logistica proiectelor industriale pentru a stimula creșterea. „Compania se concentrează pe creșterea volumelor de transport maritim de containere și continuă să promoveze acest produs clienților săi. Plănuim să deschidem birouri în Valencia și Hamburg. Prin aceste birouri, dorim să ne dezvoltăm propriile activități în porturi și să construim cooperarea între transportatorii publici care nu operează nave (NVOCC) și liniile. Calitatea transportului nostru terestru și volumele noastre de expediere în străinătate se completează perfect. Fiecare client primește soluții integrate și combinate dintr-o singură sursă, servicii transparente și calitate de talie mondială ”, a explicat Dmitry Lagun, CEO AsstrA.

În 2020, compania a livrat 30.000 TEU-uri, iar pentru anul acesta acesta și-a propus să crească cifra la 50.000 TEU.

„Planificăm să implementăm un nou sistem de management al transportului (TMS) pentru încărcări complete (FCL) și să construim un serviciu complet de Turn de Control pentru clienții noștri. Lucrăm la noi abordări în colaborare cu operatorii de echipamente și vehicule. Pentru a urmări locația încărcăturii 24/7, ne extindem cooperarea cu Shippeo. Datorită inovațiilor tehnologice, clienții primesc cerințe de calitate îndeplinite, livrarea la timp, optimizarea costurilor logistice și noi scheme de transport ”, a mai spus Dmitry Lagun. Odată cu creșterea calitativă și cantitativă a personalului, compania își atinge obiectivul global de a fi printre primii 10 furnizori de logistică din Europa până în 2030.

Articole similare

Ad