Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cum au facut fata marii jucatori la volumele neobisnuite

Cu mii de angajati care se ocupa de operatiunile logistice si investitii constante in depozite, retailul alimentar a dat cel mai important examen in aceasta perioada, fiindu-i testata capacitatea manageriala, logistica si inovativa. Prioritatea numarul unu a jucatorilor cu care am reusit sa stam de vorba a fost asigurarea disponibilitatii stocurilor la raft si a continuitatii aprovizionarii, iar pentru asta s-a muncit pe tot lantul logistic, intr-un efort nemaiintalnit pana acum, 7/7, cu multa flexibilitate din partea transportatorilor. Nu in ultimul rand, pandemia Covid-19 nu pune frana planurilor de expansiune ale retailerilor, ci deschiderile de magazine continua.
In conditiile in care pandemia Covid-19 a luat prin surprindere pe toata lumea si forteaza industrii intregi sa isi regandeasca modelul de supply chain, sectorul alimentar a fost primul care a trebuit sa se adapteze din mers. Asta pentru ca, spre deosebire de alte industrii sau business-uri care s-au confruntat cu scaderi dramatice ale volumelor, mergand pana la inchidere totala sau partiala, lanturile de magazine alimentare au ramas deschise. Iar comportamentul consumatorilor a fost unul atipic, dupa cum afirma Valer Hancas, director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania. „A fost o perioada intensa, ca urmare a unui comportament de consum atipic, in care am lucrat la capacitate maxima pentru a depasi cu bine toate provocarile pe care le-a adus contextul actual.”

Articole similare

Ad