AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Cum au facut fata marii jucatori la volumele neobisnuite

Cu mii de angajati care se ocupa de operatiunile logistice si investitii constante in depozite, retailul alimentar a dat cel mai important examen in aceasta perioada, fiindu-i testata capacitatea manageriala, logistica si inovativa. Prioritatea numarul unu a jucatorilor cu care am reusit sa stam de vorba a fost asigurarea disponibilitatii stocurilor la raft si a continuitatii aprovizionarii, iar pentru asta s-a muncit pe tot lantul logistic, intr-un efort nemaiintalnit pana acum, 7/7, cu multa flexibilitate din partea transportatorilor. Nu in ultimul rand, pandemia Covid-19 nu pune frana planurilor de expansiune ale retailerilor, ci deschiderile de magazine continua.
In conditiile in care pandemia Covid-19 a luat prin surprindere pe toata lumea si forteaza industrii intregi sa isi regandeasca modelul de supply chain, sectorul alimentar a fost primul care a trebuit sa se adapteze din mers. Asta pentru ca, spre deosebire de alte industrii sau business-uri care s-au confruntat cu scaderi dramatice ale volumelor, mergand pana la inchidere totala sau partiala, lanturile de magazine alimentare au ramas deschise. Iar comportamentul consumatorilor a fost unul atipic, dupa cum afirma Valer Hancas, director Comunicare si Corporate Affairs Kaufland Romania. „A fost o perioada intensa, ca urmare a unui comportament de consum atipic, in care am lucrat la capacitate maxima pentru a depasi cu bine toate provocarile pe care le-a adus contextul actual.”

Articole similare

Ad
Ad