Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

DSV a fost desemnat operatorul logistic numărul 1 din Olanda…

… așa cum informează asociația de transport și logistică TLN. Iar Peter van der Maas, președintele executiv al companiei, explică în fel se distinge aceasta de competiție și arată că „suntem un petrolier din punct de vedere al dimensiunii, dar o barcă de mare viteză când vine vorba de luat decizii“.

DSV are patru locații în Olanda și de curând a început să testeze un sistem robotizat de picking. „Sigur că mecanizarea înlocuiește oamenii“, subliniază vicepreședintele DSV Olanda, „dar trebuie să continuăm cu mecanizarea și atunci vom avea nevoie și de mai mulți oameni, mai ales ingineri, dar și alți angajați pentru depozite, deși în prezent sunt greu de găsit. Faptul că suntem o firmă de top ne ajută în recrutare, dar această poziție nu este un scop în sine, ci o vedem ca pe o recunoaștere a muncii noastre.“ DSV are o cultură în care antreprenorialul și proprietatea se întrepătrund, deci, dacă un angajat are idei bune, i se pun la dispoziție mijloacele prin care să le dezvolte. Cu alte cuvinte, compania atrage mai ales persoane cu spirit antreprenorial, dar care nu vor să aibă propria firmă. Și în plus există numeroase cursuri de pregătire pentru angajați, pentru a se crea o cultură în care să se facă mâine ceva puțin mai bun decât azi.

Reprezentantul DSV mai explică faptul că inovația începe atunci când un angajat este supărat de ceva și se gândește că acel lucru se poate face și altfel, așa că vine cu idei legate de tehnologii sau de partea operațională. De exemplu, șoferii de camion erau nevoiți să meargă pentru documente de la locul de încărcare la birouri, dar angajații DSV, enervați de această situație, au avut ideea de a instala imprimante la platformă, ceea ce economisește timp pentru toată lumea. Sau un angajat a verificat dacă se poate înfășura la fel de bine un palet de trei ori cu plastic, nu de patru ori, și pentru că s-a putut acum se economisește 25% din cantitatea de plastic, ceea ce contribuie și la sustenabilitate.

Compania este recunoscută pentru numeroasele inovații pe care le folosește, inclusiv digitalizarea managementului lanțului logistic – colectarea de informații despre containere, disponibile și pentru clienți, pentru a se ști unde sunt și când ajung la destinație și a fi pregătit personalul care să le recepționeze. În plus, pentru fiecare operație se calculează exact cât CO2 se emite și ce costuri sunt.

Articole similare

Ad