Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Fabrica DAF Trucks Vlaanderen a fost desemnată cu titlul de „Fabrica Viitorului” de către federația tehnologică belgiană Agoria, recunoscând dezvoltarea impresionantă a fabricii belgiene din Westerlo.

Transformată într-o instalație de ultimă generație, DAF Trucks Vlaanderen a devenit una dintre cele mai moderne fabrici din lume, datorită tehnologiei avansate implementate în producția de cabine și axe. Agoria acordă anual aceste certificate unui număr select de facilități de producție pionierat și durabile din Belgia. De asemenea, Agoria reprezintă peste 2.000 de companii și 320.000 de angajați în industria tehnologică și metalurgică, având ca scop stimularea inovației și consolidarea capacității industriale în regiunea Flandra, Valonia și Bruxelles.

Premiul acordat fabricii DAF Trucks Vlaanderen reprezintă o recunoaștere a tranziției semnificative prin care a trecut, pregătindu-se pentru producția unei serii complete de vehicule de nouă generație

„În primul rând, această recunoaștere este un omagiu adus efortului de echipă”,

a afirmat Stijn Van Eyken, Director General al DAF Trucks Vlaanderen.

„DAF Trucks Vlaanderen este un exemplu strălucitor de Fabrică a Viitorului”, a declarat Jolyce Demely, Director General al Agoria Flandra.

„Industria noastră tehnologică poate concura la nivel internațional doar prin inovare continuă. Trebuie să continuăm să încurajăm și să susținem acest obiectiv. Este cea mai bună cale de a îmbunătăți productivitatea și de a rămâne în fruntea cursei digitale și ecologice în sectorul industrial european de astăzi. Acesta trebuie să fie și focusul absolut al politicii industriale flamande.”

„Împreună, am dezvoltat și construit o fabrică de cabine complet nouă, inclusiv un atelier de vopsire prietenos cu mediul, o fabrică pentru structura caroseriei foarte robotizată și o linie de finisare interioară nou-nouță, care oferă ergonomie excepțională colegilor noștri.”

„Mai mult, fabrica de axe a fost complet reproiectată pentru a oferi condiții optime de lucru, precum și cea mai înaltă calitate. DAF a investit în total peste 300 de milioane de euro în facilitățile noastre din Westerlo din 2017, plasându-ne în avangarda inovației în industria auto belgiană. Sunt convins că camioanele New Generation DAF XD, XF, XG și XG+ au fost desemnate Camionul Internațional al Anului 2022 și 2023 parțial datorită cabinelor și axelor excelente fabricate în Westerlo.”,

a adăugat Van Eyken.
Prim-ministrul Flamand Jan Jambon (dreapta) a înmânat certificatul „Fabrica Viitorului” Directorului General al DAF Trucks Vlaanderen (mijloc), Stijn Van Eyken, alături de Managerul Fabricii de Cabine (stânga), Danny Pieter

INATECH Packaging, una dintre cele mai mari companii de ambalaje de protecție din țară, preconizează că în fața unui context economic ușor impredictibil, companiile din industria de ambalaje se confruntă cu presiunea de a se reinventa și de a oferi produse de calitate.

Începutul acestui an a adus o creștere a incertitudinii, motiv pentru care companiile sunt nevoite să își optimizeze costurilor și să își reconfigureze traseul, spre direcția unui nou nivel de excelență și de inovare. Una dintre principalele tendințe este creșterea interesului pentru ambalaje de calitate, rezistente în manipulare și transport, la costuri eficiente, pentru a satisface nevoile firmelor și a reduce risipa.

„Piața de ambalaje își păstrează un trend ascendent și dinamic, motiv pentru care este nevoie să ne reinventam constant. Vedem în 2024 un an destul de bun pentru piața ambalajelor, însă nu în aceleași condiții ca până acum. În mod clar piața își reconfigurează traseul, iar direcția este către un nou nivel de excelență și de inovare. Sustenabilitatea are un ecou puternic în 2024, businessurile din România fiind orientate spre a integra tot mai mult produse prietenoase cu mediul în activitatea lor, dar vizează și reducerea costurilor în ansamblu. De aceea, vor fi câștigători jucătorii din piață care se adaptează și se reinventează și care oferă soluții complete de packaging, care să acopere nevoile variate ale companiilor.”,

a declarat Cristian Bădescu, CEO INATECH Packaging.

Furnizorul INATECH Packaging, dispune de soluții complete de ambalare, având peste 5.000 de produse unice, a relatat o creștere totală cu 10% a cererii, în special pentru ambalajele din carton, din hârtie sau din folie cu bule de aer, dar și pentru echipamente de automatizare în vederea optimizării procesului de ambalare, așa cum mașini și sisteme de ambalare.

Cererea principală de ambalaje în 2024 va fi din industriile e-commerce, farmaceutică (ambalaje cu temperatură controlată), componente electronice și logistică. Prin apariția a tot mai multe magazine online și a creșterii numărului de comenzi online, piața de e-commerce va aduce majorări semnificative în piața de ambalaje, urmând trendul din 2023 care a generat o creștere de 24% a cererii pentru grupul INATECH. Astfel, sectorul de e-commerce din România va contribui la dezvoltarea pieței de ambalaje în întreaga regiune.

Sub presiunea reducerii impactului asupra mediului și implementării soluțiilor ESG, companiile optează pentru achiziționarea de ambalaje sustenabile, realizate din materiale reciclate, dar și către opțiuni ecologice, cum ar fi cele din hârtie și carton.

O nouă tendință remarcabilă este creșterea cererii pentru ambalaje în segmentul B2C, evidențiind interesul crescut pentru ambalaje de calitate dintr-o gamă variată de peste 5.000 de produse unice. Magazinul online Inatech-shop.ro a înregistrat cel mai mare număr de comenzi, cu cele mai căutate produse pentru ambalaje de e-commerce (cutii returnabile cu autoformare și autosigilare), ambalaje protecție eco-friendly, ambalaje cu temperatură controlată și sisteme profesionale pentru ambalare.

În 2024, piața de ambalaje se remarcă prin adoptarea ambalajului minimalist. Tendința de revenire la elementele de bază implică folosirea ambalajelor cu un design simplu, dar eficient, concentrat pe funcționalitate în detrimentul unei campanii de branding excesive.

În acest an, piața de ambalaje va cunoaște o creștere ușoară, fiind alimentată în principal de schimbările în comportamentul consumatorilor, orientați către ambalaje de calitate superioară și sustenabile.

„Cu siguranță, în 2024 cuvântul «sustenabilitate» va avea un ecou puternic în mediul de business în general – multe companii adoptând soluții favorabile mediului înconjurător. Există o dorință tot mai mare în rândul clienților de a reduce utilizarea ambalajelor din plastic. Ambalajele sustenabile vor deveni nu doar o tendință, ci o necesitate imperativă. Acest trend reprezintă nu doar o evoluție a preferințelor consumatorilor, ci și o direcție strategică esențială pentru industria ambalajelor, cu implicații pozitive asupra mediului și a relațiilor cu clienții. Am pregătit și am dezvoltat din timp, constant, acest segment pentru a oferi tipurile de ambalaje sustenabile dorite de companii, dar și de consumatorii persoane fizice și vedem în acest segment un pilon de bază pentru businessul INATECH.”,

a adăugat Cristian Bădescu.