Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Treizeci de zile! Atât a mai rămas până la evenimentul mult așteptat, campania de Black Friday anunțată de eMAG, care anul acesta va avea loc pe 13 noiembrie.

Este cea de-a zece ediție al celui mai mai așteptat eveniment de shopping al anului. Interesul pentru campania de reduceri lansată de eMAG a crescut de la an la an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

Anul acesta, eMAG a anunțat o nouă investiție în cel de-al centru logistic propriu, depozitul urmând să aibă un grad de automatizare foarte mare. Tot anul acesta, compania a lansat serviciul Genius, cu ajutorul căruia membrii pot face cumpărături nelimitate cu livrare rapidă și gratuită. Orice comandă plasată de luni până vineri este livrată a doua zi. În plus, în București, pentru comenzi plasate până la miezul nopții, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica. Transportul este oferit gratuit pentru comenzile Genius care au ca punct de ridicare lockerele easybox sau showroom, iar pentru homedelivery valoarea acestora trebuie să fie mai mare de 100 de lei. Serviciul Genius este disponibil prin abonament lunar în valoare de 8,25 lei/lună, plătibil anual.

În momentul de față, eMAG lucrează intens pentru pregătirea campaniei generată de evenimentul de reduceri Black Friday, motiv pentru care stocurile sunt în creștere. Doar că nu stocurile sau creșterea de volume au reprezentat cea mai mare provocare în acest an, retailerul având deja experiența și logistica necesară pentru a face față unor astfel de schimbări intense, ci mai degrabă pe asigurarea măsurilor de protecție a personalului.

Începând cu distanțarea socială din mijloacele de transport care aduc oamenii până la depozite, măsurile luate în interior, schimbările de pauză de masă sau de ture, toate acestea reprezintă provocările de anul acesta. Avem peste 30 de criterii pe care noi toți trebuie să le respectăm“, a explicat Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria, în cadrul videoconferinței Tranzit, „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“.

Cu experiență logistică atât în chirie, cât și proprietate, oficialul eMAG a precizat că ambele variante au plusuri și minusuri, „dar în mod clar, o construcție proprie aduce anumite beneficii pe zona de cost și pe zona de optimizare și utilizare din perspectiva utilităților“.

La momentul de față, eMAG își construiește cel de-al doilea depozit propriu, o investiție în valoare de circa 90 de milioane de euro, despre care Tranzit a scris aici. Centrul logistic se va afla la km 19 pe autostrada București-Pitești, urmând să aibă o suprafață totală de 130.000 mp. Lucrările ar urma să fie finalizate într-un an de zile, iar în 2022 vor fi funcționale toate noile tehnologii, care implică un grad nemaiîntâlnit de automatizare.

Decizia de a construi al doilea depozit o aveam din startul proiectului anterior. Este o clădire cu dimensiuni diferite, mult mai înaltă și mult mai mare, cu o variantă hibridă de automatizare, alături de soluții noi. Marfa va ajunge automat la picker, nu se va mai deplasa el să o culeagă. Este un sistem care va genera o productivitate de patru ori mai mare“, a explicat directorul de operațiuni logistice al eMAG România și Ungaria.

Pe lângă creșterea vitezei de livrare și reducerea timpilor de pregătire a comenzilor, investiția va face munca mai plăcută pentru forța operațională, a mai completat Marian Tudor.