Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria, a fost desemnat „Cel mai eficient manager de logistică“ în cadrul Galei Premiilor Tranzit 2020, ediția a XI-a.
Deja o tradiţie pentru industria de logistică din România, Gala Premiilor Tranzit, evenimentul anual prin care revista Tranzit desemnează cele mai eficiente companii de logistică, a avut loc în cadrul unei ceremonii LIVE, respectând toate măsurile de protecţie impuse de contextul pandemic. Anul acesta, premiul de „Cel mai eficient manager de logistică“ a fost câștigat de reprezentantul unui retailer online, o premieră pentru Gala Tranzit.
Astfel, marele câștigător al premiului pentru „Cel mai eficient manager de logistică“ a fost Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria. Acesta a fost recompensat pentru eforturile depuse în ultimii ani, contribuind astfel la dezvoltarea logisticii eMAG.
„În spatele acestui premiu este o muncă de 20 de ani în logistică și depozitare, din care 12 ani de experiență în management, ceea ce mi-a oferit oportunitatea de a mă implica în proiecte mari. Tot ceea ce am reușit să construiesc în ultimii ani în eMAG se datorează în egală măsură echipei mele, o echipă tânără, cu care am pornit la drum în urmă cu șase ani și cu ajutorul căreia inovăm an de an, aducând plus valoare industriei, cât și companiei eMAG“, a declarat Marian Tudor, la decernarea premiului.
Gala Premiilor Tranzit poate fi urmărită pe site-ul Tranzit , dar şi pe paginile de Facebook şi LinkedIN ale revistei Tranzit! Mai multe despre eveniment veţi putea citi în următorul număr al revistei noastre.
În momentul de față, eMAG lucrează intens pentru pregătirea campaniei generată de evenimentul de reduceri Black Friday, motiv pentru care stocurile sunt în creștere. Doar că nu stocurile sau creșterea de volume au reprezentat cea mai mare provocare în acest an, retailerul având deja experiența și logistica necesară pentru a face față unor astfel de schimbări intense, ci mai degrabă pe asigurarea măsurilor de protecție a personalului.
„Începând cu distanțarea socială din mijloacele de transport care aduc oamenii până la depozite, măsurile luate în interior, schimbările de pauză de masă sau de ture, toate acestea reprezintă provocările de anul acesta. Avem peste 30 de criterii pe care noi toți trebuie să le respectăm“, a explicat Marian Tudor, Director Warehouse Operations eMAG Romania și Ungaria, în cadrul videoconferinței Tranzit, „Modelul logistic pentru e-Commerce – de la construcția și utilarea depozitului și până la livrare“.
Cu experiență logistică atât în chirie, cât și proprietate, oficialul eMAG a precizat că ambele variante au plusuri și minusuri, „dar în mod clar, o construcție proprie aduce anumite beneficii pe zona de cost și pe zona de optimizare și utilizare din perspectiva utilităților“.
La momentul de față, eMAG își construiește cel de-al doilea depozit propriu, o investiție în valoare de circa 90 de milioane de euro, despre care Tranzit a scris aici. Centrul logistic se va afla la km 19 pe autostrada București-Pitești, urmând să aibă o suprafață totală de 130.000 mp. Lucrările ar urma să fie finalizate într-un an de zile, iar în 2022 vor fi funcționale toate noile tehnologii, care implică un grad nemaiîntâlnit de automatizare.
„Decizia de a construi al doilea depozit o aveam din startul proiectului anterior. Este o clădire cu dimensiuni diferite, mult mai înaltă și mult mai mare, cu o variantă hibridă de automatizare, alături de soluții noi. Marfa va ajunge automat la picker, nu se va mai deplasa el să o culeagă. Este un sistem care va genera o productivitate de patru ori mai mare“, a explicat directorul de operațiuni logistice al eMAG România și Ungaria.
Pe lângă creșterea vitezei de livrare și reducerea timpilor de pregătire a comenzilor, investiția va face munca mai plăcută pentru forța operațională, a mai completat Marian Tudor.
02.10.2020
Revista Tranzit
Rămâi la curent cu ultimele ediții ale revistei Tranzit