Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Pandemia de COVID-19 a accelerat dezvoltarea comerțului electronic pe piața locală, care va înregistra o creștere de 30% față de anul 2019, potrivit estimărilor Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), pentru o valoare totală de circa 5,5 miliarde de euro. Totodată, numărul celor care cumpără online a crescut cu 8% anul acesta, iar numărul persoanelor care plătesc online cu cardul a crescut cu 14% în acest an față de 2019, conform cercetării iSense Solutions pentru GPeC.

Cercetarea va fi prezentată pe larg în cadrul GPeC Summit (2-3 noiembrie), eveniment care se va desfășura online. Printre concluziile studiului prezentat de Andrei Cândea, Managing Partner iSense Solutions, se numără și faptul că 71% dintre cei care cumpără online preferă să plătească un preț mai mare pentru produse, dacă beneficiază de servicii superioare – livrare mai rapidă sau servicii post-vânzare, scrie retail-fmcg.ro. În cadrul evenimentului va fi prezent și CEO-ul eMAG, Iulian Stanciu, care va vorbi despre evoluția comerțului electronic în timpul pandemiei, dar și despre schimbări în comportamentul de consum. „Pe 2-3 noiembrie, sărbătorim 15 ani de GPeC cu cel mai bun lineup de până acum: peste 30 de speakeri și traineri internaționali și români și peste 38 de ore de conținut practic dedicat antreprenorilor, magazinelor online și tuturor celor interesați de a se dezvolta în e-Commerce și Digital Marketing“, a declarat Andrei Radu, CEO & Founder GPeC.

Treizeci de zile! Atât a mai rămas până la evenimentul mult așteptat, campania de Black Friday anunțată de eMAG, care anul acesta va avea loc pe 13 noiembrie.

Este cea de-a zece ediție al celui mai mai așteptat eveniment de shopping al anului. Interesul pentru campania de reduceri lansată de eMAG a crescut de la an la an. Încă de la prima ediție, Black Friday a atras clienți noi care comandă online pentru prima oară datorită prețurilor bune și gamei variate de produse accesibile de oriunde. Anul trecut, 90% dintre români auziseră despre Black Friday, iar mai mult de 53% dintre aceștia își propuseseră să cumpere cel puțin un produs la ofertă, potrivit Kantar România.

Anul acesta, eMAG a anunțat o nouă investiție în cel de-al centru logistic propriu, depozitul urmând să aibă un grad de automatizare foarte mare. Tot anul acesta, compania a lansat serviciul Genius, cu ajutorul căruia membrii pot face cumpărături nelimitate cu livrare rapidă și gratuită. Orice comandă plasată de luni până vineri este livrată a doua zi. În plus, în București, pentru comenzi plasate până la miezul nopții, livrarea se face a doua zi, 7 zile din 7, inclusiv duminica. Transportul este oferit gratuit pentru comenzile Genius care au ca punct de ridicare lockerele easybox sau showroom, iar pentru homedelivery valoarea acestora trebuie să fie mai mare de 100 de lei. Serviciul Genius este disponibil prin abonament lunar în valoare de 8,25 lei/lună, plătibil anual.