Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Michelin CrossClimate 2 și Michelin CrossClimate 2 echipează SUV-urile electrice Nissan, precum și modelele 100% electrice Juke, Qasqhai și X-Trail și Ariya.

Michelin și Nissan demonstrează că versatilitatea merg mână în mână în gama Crossover a mărcii japoneze, echipată cu anvelopele din familia Michelin CrossClimate pentru noua ediție a evenimentului X-over Domination, care a avut loc în Pirinei. Această alianță permite vehiculelor SUV electrificate Nissan (Juke, Qasqhai și X-Trail și Ariya 100% electrice) să-și sporească performanțele în situații de condus în orice condiții meteorologice, datorită anvelopelor all season Michelin CrossClimate 2 și Michelin CrossClimate 2 SUV.

O mare majoritate a șoferilor consideră că vehiculele lor sunt echipate cu anvelope pentru toate anotimpurile, când, de fapt, conduc tot timpul cu anvelopele de vară. Principalul motiv este lipsa de cunoștințe cu privire la caracteristicile anvelopelor pe tot parcursul vremii sau pe tot parcursul sezonului, precum și avantajul pe care acestea îl reprezintă pentru siguranța rutieră atunci când vine iarna, iar șoferii trebuie să facă față condițiilor meteorologice nefavorabile, cum ar fi ploaia, zăpada și gheața.

Gama All Season de la Michelin este certificată pentru iarnă (marcajul M+S și pictograma 3PMSF cu muntele cu trei vârfuri și un fulg de zăpadă în interior gravat pe flancul lateral).

Anvelopele sunt caracterizate prin menținerea performanțelor în condiții de temperatură scăzută (sub 7°C). De asemenea, oferă o capacitate mai mare de tracțiune și aderență pe suprafețele alunecoase, fiind o alternativă legală – recunoscută de DGT – la utilizarea lanțurilor și pentru a oferi mai multă siguranță, confort și mobilitate superioară. Pot fi utilizate pe tot parcursul anului, fără a le înlocui la sfârșitul sezonului de iarnă.
De asemenea, la fel ca Michelin și strategia sa „All Sustainable”, Nissan se angajează în favoarea electromobilității și a soluțiilor hibride și electrice pentru vehiculele sale. Pe lângă faptul că marca japoneză are o autonomie 100% electrică, încorporează tehnologia E-power în multe dintre modelele sale, o soluție care ajută vehiculele cu combustie să fie mai sustenabile, reducând emisiile de CO2 și consumul de combustibil. Una dintre caracteristicile comune ale întregii game de anvelope Michelin este reprezentată de progresele în materie de compuși și tehnologii, care ridică nivelul de sustenabilitate ale vehiculelor. În plus, filozofia globală a Grupului este de a reduce cât mai mult posibil amprenta asupra mediului înconjurător cu obiectivul ca toate anvelopele Michelin să fie fabricate 40% din materiale biodegradabile și ecologice până în 2030, ajungând la 100% până în 2050.

Pe 4 martie 2022, Michelin a anunțat că “se confruntă cu probleme majore de logistică și de transport pentru a-și reaproviziona fabricile și a livra clienților”. Prin urmare, “pentru a optimiza operațiunile și pentru a adapta gestionarea fluxurilor, Grupul a luat decizia de a opri producția la unele dintre fabricile sale europene pentru câteva zile în următoarele săptămâni. Fiecare locație va decide asupra duratei și implementării specifice”.

Compania nu a oferit alte detalii și nici nu se știe dacă suspendarea producției afectează, de asemenea, anvelopele pentru vehicule comerciale și echipamentele pentru aeronave, porturi și intralogistică. Cea mai mare parte a materiilor prime utilizate de cele 46 de fabrici europene ale Michelin (inclusiv una în Rusia și niciuna în Ucraina) provin din Rusia, iar acest flux a fost întrerupt de război. Principalele sunt negrul de fum și anumite tipuri de uleiuri și rășini.