Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

FlixBus și Christian Tour au anunțat semnarea unui parteneriat prin care agenția de turism va putea oferi clienților săi călătorii pe cursele FlixBus.

Christian Tour va adăuga opțiunea călătoriei cu autocarul FlixBus ca parte din pachetul de rezervare a unei vacanțe pentru oricare dintre numeroasele orașe europene deservite de FlixBus. Astfel, rezervarea vacanțelor de vară va deveni mai ușoară și mai convenabilă pentru clienții care aleg călătoria cu autocarul.

„Ne bucurăm că prin intermediul acestui parteneriat vacanțele cu FlixBus devin și mai accesibile pentru pasagerii din România. Parteneriatul cu Christian Tour, unul dintre principalii jucători din sectorul turismului în România, este un pas important către o experiență de rezervare complet integrată, care sperăm că va încuraja oamenii să își lase mașinile acasă și să ia în considerare călătoria cu autocarul pentru vacanțele de vară. Colaborarea cu agențiile locale este esențială pentru a asigura accesul unui număr cât mai mare de persoane la opțiuni de călătorie convenabile ”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus pentru România și Bulgaria.

„Colaborarea cu un brand global precum FlixBus ne permite să beneficiem de expertiza și resursele unei rețele de transport internaționale, îmbunătățind astfel diversitatea opțiunilor de călătorie oferite clienților noștri. Căutăm constant să le acoperim toate nevoile de călătorie și să le oferim cât mai multă flexibilitate, la prețuri cât mai accesibile,” a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour.

În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări. Compania este prezentă pe piața din România din anul 2017 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 15 țări din Europa.

În luna iunie, Flix a anunțat că va începe curse cu frecvență zilnică spre destinații de vacanță populare din Bulgaria și din Grecia precum Atena, Salonic, Varna, Albena, Sunny Beach, Balcic, Nisipurile de Aur, Byala și Obzor. De asemenea, cei care plănuiesc un city break vor putea călători cu autocarele FlixBus în orașe precum Sofia, Budapesta, Viena, Praga sau Istanbul.

Prețurile biletelor pentru destinațiile de pe litoralul bulgăresc pornesc de la 59,90 lei pe ruta București – Nisipurile de Aur și Balcic, în timp ce prețul biletelor spre Salonic pornește de la 91,99 de lei. Pentru rutele Timișoara – Praga sau Cluj-Napoca – Budapesta prețurile biletelor de autocar pornesc de la 252,99 lei, respectiv 138,99 lei.

Pentru perioada verii, destinaţiile vedetă în rețeaua Christian Tour rămân Turcia, Grecia, Spania, Egipt sau Bulgaria. Ca procent din vânzările tour operatorului în 2023, sejururile în afara ţării au reprezentat 49%, circuitele culturale peste 9%, vacanţele exotice aproximativ 17%, călătoriile individuale peste 9%, călătoriile interne peste 10%, iar serviciile turistice pe zona corporate şi bilete de avion, în jur de 6%.

„În prezent, Christian Tour poate accesa, prin intermediul platformelor sale de rezervări, peste 500.000 unităţi de cazare din toată lumea. Anul trecut, Christian Tour a deschis 13 noi agenţii în Bucureşti şi în ţară, ajungând la un total de 43 de sedii proprii Christian Tour şi 10 francize”, a declarat Cristian Pandel, CEO & Președinte Christian Tour.

Cererea pentru mobilitate colectivă este în creștere, iar oamenii caută din ce în ce mai mult mijloace de transport accesibile în contextul creșterii prețurilor biletelor de avion și a carburanților. Anul trecut, 81 de milioane de pasageri au călătorit spre peste 5.600 de destinații din 43 de țări folosind serviciile FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koç. Numai în Europa,  Flix a raportat peste 55 de milioane de pasageri, o creștere de 41% față de 2022.

Cel mai recent raport al Organizației Mondiale a Turismului subliniază faptul că tot mai mulți călători iau în considerare aspectele legate de sustenabilitate atunci când își plănuiesc vacanțele. În plus, în următoarea perioadă, turiștii vor căuta din ce în ce mai mult un bun raport calitate-preț și vor alege să călătorească mai aproape de casă. Alături de tren, autocarul reprezintă o alternativă mai sustenabilă față de autoturismul personal și de avion pentru cei care vor să călătorească fără griji către destinația lor de vacanță – cu un factor de emisie de 27,8 g CO2 e/pasager km, de aproape nouă ori mai mic decât cel al avioanelor (238 g CO2 e/pasager km) și de aproape șase ori mai mic în comparație cu călătoria cu mașina personală (166 g CO2 e/pasager km). La nivel local, în regiunea România – Bulgaria, în 2023, călătorii Flix au reușit să reducă 18.310 tone de CO2 călătorind cu FlixBus în detrimentul altor moduri de transport. Toate autocarele Flix (98%) din Europa sunt echipate cu cel mai recent standard de eficiență EURO VI.

Grupul Krone anunță că investește în Grupul Schwarzmüller și că între cele două firme de familie va exista un parteneriat prin care își propun să-și extindă și să-și consolideze împreună rețelele de producție și de servicii printr-o gamă complementară de vehicule.

Grupul austriac Schwarzmüller din Freinberg a avut în 2023 o cifră de afaceri de 390 de milioane de euro și 1.950 de angajați și are un portofoliu bogat de suprastructuri pentru transport pe distanțe lungi, construcții ș.a., caracterizate mai ales prin greutate proprie mică și gamă largă de opțiuni, pentru personalizare. Dintre ele se remarcă în special remorcile ușoare, semiremorcile basculante robuste, cisternele, platformele joase, remorcile cu podea culisantă, vehiculele pentru transport de lemn și transportoarele de containere folosite în servicii de salubrizare, de la filiala Hüffermann.

Schwarzmüller are patru unități moderne de producție în Germania, Ungaria, Cehia și Austria, fiecare specializată pentru anumite modele, și Krone are sucursale în alte nouă țări, astfel că noul parteneriat le oferă ambelor companii posibilitatea de a-și consolida prezența locală pe întreaga piață europeană. Iar integrarea locațiilor Schwarzmüller sub umbrela Krone Commercial Vehicle Group promite și o creștere a capacității de distribuție și extinderea rețelelor de service.

Noul parteneriat industrial respectă independența mărcilor Grupului Schwarzmüller, abordare care subliniază obiectivul comun de a păstra identitatea pentru abordarea individuală a clientului și, în același timp, de a utiliza sinergii pentru inovare și creștere. Grupul Schwarzmüller va continua să funcționeze sub conducerea existentă, iar familia proprietară, Paletar va rămâne în consiliile de administrație și se va implica și de acum înainte în activitatea operațională.

Bernard Krone, Președintele Consiliului de Supraveghere al Grupului Krone, vede acest parteneriat ca pe un pas semnificativ către un portofoliu și mai larg de produse și către servicii extinse, astfel încât clienții să găsească în această rețea nouă soluția de transport potrivită.

Iar proprietarul Grupului Schwarzmüller, Beate Paletar, adaugă că acest parteneriat este o oportunitate de a profesionaliza în continuare compania, pentru a contracara obstacolele de reglementare, a-și asigura viitorul și a oferi stabilitatea locurilor de muncă. Mai ales că ambele companii de familie au dovedit că au valori asemănătoare. Deocamdată se așteaptă aprobarea, în viitorul apropiat, din partea autorităților antitrust.