Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Gruber Logistics a recepționat de curând 80 de semiremorci Kögel

Dintre acestea, 60 sunt Cargo Coil Rail pentru transport intermodal și 20 sunt Mega. Modelele Cargo Coil Rail sunt menite să sprijine strategia legată de sustenabilitate a companiei de logistică, aceasta înțelegând să-și ia în serios responsabilitatea socială și ecologică prin a avea grijă în egală măsură de oameni și de mediu. Iar vehiculele inovatoare și prietenoase cu mediu sunt un element cheie al acestei politici.

Gruber are 500 de camioane Euro 6, din care circa 100 cu bio-LNG, și peste 1.000 de semiremorci, dintre care cele mai multe echipate pentru transport combinat. 20% din volumele companiei sunt realizate în transport intermodal, iar ținta pentru următorii doi ani este să se ajungă la 40%, ceea ce nu se poate realiza decât cu echipamentele adecvate.

Cele 60 de semiremorci Cargo Coil Rail din generația NOVUM combină economia și ecologia și se caracterizează prin nivel ridicat de personalizare, echipare standard bogată și greutate proprie mică. Ele sunt echipate și pentru transport de bobine de până la 30 t și diametru de 900-2.100 mm, având standard o cuvă de 7,2 m lungime și opțional una de 9 m.

Iar modelele Mega permit respectarea înălțimii maxime admise pe drumurile publice printr-o combinație inteligentă de anvelope și șa de cuplare cu înălțime redusă de la 90 la 55 mm, fără ca asta să afecteze stabilitatea. Greutatea proprie este de 6,4 t, deci și sarcina utilă este mare, pentru mai multă eficiență a transportului, iar încărcarea/descărcarea a trei cutii suprapuse se face ușor datorită acoperișului liftabil mecanic-hidraulic, care face parte din dotarea standard.

Articole similare

Ad