Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Italia consideră că alegerea energiei electrice nu ar trebui să fie singurul mod de a obține emisii zero în faza de tranziție

Guvernul italian a revenit pe regulamentul care prevede interzicerea producției și vânzării de autoturisme și camionete alimentate cu benzină și motorină începând cu anul 2035, în timp ce Bruxelles-ul încearcă să găsească soluții după opoziția Italiei, Germaniei, Poloniei și Bulgariei.

Prin urmare, într-o scrisoare adresată, în special, Vicepreședintelui Comisiei Europene, Frans Timmermans de către Adolfo Urso (ministrul Infrastructurii și Transporturilor), Matteo Salvini (ministrul Întreprinderilor și Made in Italy) și Gilberto Pichetto Fratin (ministrul Mediului și Securității Energetice) se subliniază că „Italia este pe deplin angajată în decarbonizarea sectorului transporturilor și în reducerea emisiilor provenite de la vehiculele ușoare” și este în favoarea principiului neutralității tehnologice „pentru a asigura o tranziție sustenabilă către o mobilitate cu zero emisii”.

Acesta este motivul pentru care a promovat utilizarea combustibililor neutri pentru a permite înmatriculările, chiar și după 2035.

De asemenea, scrisoarea subliniază că alegerea energiei electrice ca mod de alimentare a vehiculelor nu ar trebui să fie singurul mod de a obține zero emisii în faza de tranziție și își doresc mai degrabă o propunere a Comisiei Europene care să conțină „un act obligatoriu din punct de vedere juridic cu mult peste revizuirea din 2026”.

Articole similare

Ad