AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement

Orice detaliu conteaza

Greutatea proprie redusa este idealul fiecarui vehicul folosit in constructii, alaturi de operarea eficienta, deoarece firmele de pe acest segment doresc o capacitate de incarcare cat mai mare, din prisma produselor pe care le transporta. De aceea, in cadrul procesului de realizare a noilor motoare Euro 6, MAN a incercat sa realizeze componente care sa afecteze cat mai putin capacitatea de incarcare. Printre altele, producatorul german a prezentat cu ocazia Bauma un vehicul „usor“ care poate transporta 8,5 m3 de beton.
 

In Europa sasiurile cu patru axe si tractiune pe spate sunt cele mai folosite pentru mixerele de beton. Pe segmentul 8×4, MAN are trei variante din gama TGS: cea de 32 t este optimizata din punct de vedere al greutatii, cea de 35 t este apreciata pentru greutatea redusa atunci cand vehiculul nu este incarcat, iar pentru operatiuni intr-adevar grele se recomanda modelul de 41 t.
Noutatea de la MAN este sasiul usor, capabil sa duca 8,5 m3 de beton, in combinatie cu un mixer usor, care poate fi folosit cel mai bine pentru lucrarile din orase. Factorii care contribuie la aceasta performanta sunt motorul D08 de 340 CP, transmisia automata MAN TipMatic, cele doua axe conducatoare si cele 12 roti de aluminiu.
In afara de betoniere, pe santiere se folosesc si multe pompe de beton. Oferta MAN include si sasiuri foarte stabile pe care pot fi montate acestea. Astfel, se recomanda MAN TGM pentru sarcini de pana in 18 t, pe santiere mici, iar pentru pompe cu brat de pana la 20 m este indicat sasiul cu doua axe. Pentru santierele medii si mari, pompele se monteaza pe sasiuri TGS cu trei sau patru axe. Daca este nevoie de capacitate mai mare, poate fi adaugata inca o axa, prin MAN Support Modification, care se poate ocupa de toate celelalte adaptari necesare.

Optimizari pentru o activitate mai eficienta
Noile MAN TGS si TGX vin cu un design nou la partea din fata, care include o bara de protectie de otel foarte bine integrata. Atunci cand a fost conceput noul design pentru Euro 6, …

Articole similare