Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Partidul Democrat din Germania susţine că interzicerea pauzei de 45 de ore în cabină nu este controlată eficient

Christian Jung, membru al Bundestag şi raportor pe transport de marfă și logistică în cadrul grupului parlamentar al Partidului Democrat din Germania (FDP), a înaintat guvernului federal o solicitare de anchetă referitoare la interdicția efectuării perioadei de odihnă săptămânală de 45 de ore în cabina camionului, prevedere inclusă acum în Pachetul Mobilitate.

„Oficiul Federal pentru Transportul Mărfurilor (BAG) efectuează prea puţine controale, iar una dintre principalele probleme este că șoferii pot ocoli foarte uşor respectarea acestei prevederi. De exemplu, șoferul nu poate fi împiedicat să decidă spontan, chiar în timpul unui control, să ia o perioadă de odihnă de doar 44 de ore din cele 45 de ore, care este considerată perioadă de odihnă săptămânală scurtă”, a declarat Jung.

Potrivit guvernului federal, pentru a putea fi controlaţi, şoferii trebuie să fie treji şi disponibili pentru control. Reprezentantul FDP recunoaşte că șoferii care dorm nu trebuie deranjați. Cu toate acestea, „este dificil de înțeles cum un șofer poate ocoli pur și simplu controlul BAG trăgând perdeaua cabinei. De asemenea, controalele efectuate la primele ore în zilele de luni, după interdicția de conducere duminica, sunt ineficiente. Pe de altă parte, lipsa de locuri de parcare pentru camioane de-a lungul autostrăzilor din Germania constituie o altă problemă, deoarece șoferii nu au condiţii optime de odihnă şi sunt îngrijoraţi cu privire la securitatea mărfii”, a mai adăugat Christian Jung, care este de părere că guvernul federal nu este preocupat să găsească soluţii pentru rezolvarea acestor probleme.

Articole similare

Ad