Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Poșta Română și eBay, parteneriat pentru sprijinea IMM-urilor românești în programul „e-export nation”

Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, împreună cu Compania Națională „Poșta Română” și eBay, au lansat proiectul e-export nation, cu scopul de a sprijini creșterea exporturilor online ale afacerilor românești. Platforma e-export nation facilitează activitatea de export online și își propune să contribuie la dezvoltarea IMM-urilor din România.

Afacerile românești care se înregistrează în acest program sunt sprijinite în exportul produselor lor în peste 190 de țări prin intermediul platformei eBay, una dintre cele mai mari platforme de comerț electronic din lume. Astfel, clienții din diferite țări care achiziționează produse de la comercianții români beneficiază de costuri optime de livrare și timp rapid de livrare, folosind serviciile Poștei Române.

IMM-urile se pot înscrie în program prin intermediul website-ului https://export.ebay.com/ro/e-export/ beneficiind de avantaje, precum listarea gratuită a produselor pe eBay în primele trei luni, instruire personalizată și tarife reduse.

De asemenea, clienții internaționali care folosesc Poșta Română pentru livrare beneficiază de reduceri tarifare pentru anumite categorii de servicii, preluare gratuită, livrări rapide de 2-3 zile prin serviciul EMS (Express Mail Service) și costuri reduse pentru volume mari.

Detaliile privind eligibilitatea IMM-urilor care doresc să se înscrie în programul e-export nation, precum și lista completă a beneficiilor oferite de partenerii programului, sunt disponibile pe platforma https://export.ebay.com/ro/e-export/.

Partenerii programului e-export nation includ Compania Națională „Poșta Română”, liderul național în servicii poștale, și Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării, care deține o parte semnificativă din acțiunile Companiei Naționale „Poșta Română”. Acești parteneri sprijină programul și consideră că angajații Poștei Române joacă un rol esențial în procesul de digitalizare a României. Mai multe informații despre serviciile oferite de Compania Națională „Poșta Română” pot fi găsite pe website-ul www.posta-romana.ro, iar detalii despre proiectele și programele de digitalizare desfășurate de Ministerul Cercetării, Inovării și Digitalizării pot fi găsite pe website-ul https://mcid.gov.ro/.

„Comerțul online românesc este una dintre industriile naționale care înregistrează creșteri exponențiale de la an la an. Între 2018 și 2022, statisticile arată o creștere de peste 80% a acestui segment, ajungând în prezent la o valoare nominală de peste 6,3 miliarde de euro. Considerăm că programul e-export nation are un potențial catalizator pentru continuarea și chiar accelerarea acestei rate de creștere. De asemenea, prin deschiderea pieței la comerțul electronic transfrontalier, urmărim să sprijinim creșterea performanțelor IMM-urilor din România și crearea de noi fluxuri de venit pentru acestea.“,

a declarat Sebastian Burduja, ministrul Cercetării, Inovării și Digitalizării.

„România este una dintre țările cu cea mai rapidă creștere din portofoliul nostru de piețe emergente. Prin programul e-export nation ajutăm IMM-urile românești să fie vizibile pentru cei 133 de milioane de cumpărători activi pe care eBay îi are în 190 de piețe din întreaga lume. Le oferim sfaturi practice pentru a putea folosi eficient serviciile și oportunitățile de export, precum și multe alte beneficii de economisire a costurilor. În esență, le arătăm cum pot să-și dezvolte afacerea și să se extindă la nivel global.”,

a precizat Michael Sokolovsky, Head of Communications & Marketing eBay EMEA emerging markets.

„Dorim să ușurăm startul comercianților români pe piața globală prin facilitățile pe care Compania le oferă prin acest program, astfel încât ei să se poată concentra mai mult pe viziunea antreprenorială și pe felul în care își pot dezvolta afacerile pe termen lung. Această inițiativă este doar un prim pas în a aduce antreprenoriatul românesc în rândul priorităților Poștei Române. Credem în parteneriatul lansat astăzi și în faptul că prin educarea IMM-urilor către e-commerce contribuim la stimularea producției românești și a exportului.”,

a declarat Valentin Ștefan, Director General al Companiei Naționale „Poșta Română”.

Articole similare

Ad