Ad
Ad
AdAdvertisement
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement

Profit in crestere fata de 2019 pentru cele mai multe divizii DHL

La inceputul celui de-al doilea trimestru din 2020, contextul economic era inca dominat de masurile de protectie impotriva noului coronavirus luate in Europa si America de Nord si de declinul accentuat al volumelor. De aceea DHL a ajustat utilizarea retelei si a mentinut propria sa capacitate aeriana. In timpul celui de-al doilea trimestru, volumele companiei au inceput incet sa creasca si de la final de martie s-a remarcat o dezvoltare buna a volumelor transportate datorita comertului electronic, atat in Germania, cat si la nivel international.

Deutsche Post DHL Group a avut o cifra de afaceri semnificativ mai mare in al doilea trimestru al anului, in ciuda crizei Covid-19, iar profitul operational a crescut cu circa 16%, pana la aproximativ 890 de milioane de euro, fata de 769 de milioane de euro in 2019. Aceasta valoare include impactul negativ estimat la circa 100 de milioane de euro al activitatii de distributie cu scootere si alte 100 de milioane de euro din deprecieri speciale cauzate de masurile de izolare din timpul pandemiei.

Divizia de coletarie si posta a avut un profit operational de circa 260 de milioane de euro, fata de 177 in perioada similara din 2019, iar cea Express a crescut de la 521 la 560 de milioane de euro. Profitul operational din expeditii globale a fost de 190 de milioane de euro, fata de 124 in al doilea trimestru din 2019, iar cel din Supply Chain a suferit mai mult din cauza crizei sanitare si a scazut de la 87 la 30 de milioane de euro.

Aceste rezultate il indreptatesc pe Frank Appel, CEO-ul Grupului, sa declare ca „pana acum am trecut foarte bine prin criza datorita dedicarii colegilor din intreaga lume si am mentinut lantul de aprovizionare. Rezistenta noastra ca grup a dat rezultate in ultimele luni si am demonstrat ca avem modelul de afaceri potrivit pentru a forma coloana vertebrala a comertului global.”

Si tocmai pentru a rasplati eforturile angajatilor din timpul crizei sanitare compania urmeaza sa ii acorde fiecaruia un bonus special de 300 de euro, adica o valoare totala la nivel global de circa 200 de milioane de euro.
Astfel, compania isi continua strategia care sa ii permita sa fie furnizorul preferat de servicii logistice, angajatorul preferat si compania preferata de investitori, asa cum puncteaza CEO-ul sau.

Articole similare

Ad