Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Scania Black Sea Unit a vândut anul trecut 982 de camioane noi

Dintre acestea, 597 au fost vândute în România și 385 în Bulgaria. Cu 1.110 de înmatriculări de camioane Scania noi în regiune, cota de piață a constructorului suedez este de 10,6%, iar potențialul de creștere este mare comparativ cu celelalte țări vecine, prin prisma dimensiunii pieței, este de părere managing directorul Karol Socol.

Cu 716 camioane Scania noi înmatriculate în total doar în România, cotă de piață în țara noastră este de 9,41%, iar în Bulgaria, cu 394 de vehicule, cota se ridică la 13,8%. Peste 80% dintre camioanele livrate în 2024 au fost tractoare 4×2 pentru transport pe distanțe lungi și operațiuni regionale, împărțite aproximativ 50-50% între achiziții individuale și flote de peste 10 unități.

Cele mai solicitate configurații în 2024 au fost tractoarele Scania Super cu motoare de 460 și 500 CP. De remarcat faptul că cei mai mulți clienți nu sunt la prima achiziție de Scania, ceea ce demonstrează faptul că produsul a confirmat, a menționat Karol Socol.

„Pe segmentul camioanelor de construcții, volumele de vânzări nu sunt foarte mari în general, dar se mențin la un nivel stabil. Atât Bulgaria, cât și România au proiecte importante de investiții, publice și private, astfel că urmărim cu atenție solicitările primite din partea aceasta”, explică noul director de vânzări Scania Black Sea, bulgarul Peter Donchev.

Pentru a susține comenzile de camioane pentru construcții, Scania Back Sea a organizat o caravană dedicată acestui segment, pentru a demonstra faptul că echipa Scania România este pregătită, cu oferte foarte bune și vehicule de top, care pot fi livrate cu diverse suprastructuri, clienții având posibilitatea, de asemenea, să își aleagă carosierul preferat.

Articole similare

Ad