Ad
Ad
Ad
Ad

Scania și-a extins centrul din Oradea, inclusiv service-ul

Scania și-a extins activitatea la Oradea prin construirea unui spațiu suplimentar dedicat service-ului, birourilor și clienților. Decizia a fost luată ca răspuns la nevoile în creștere ale transportatorilor din regiune și reprezintă o investiție strategică în confort, eficiență și calitate, așa cum declară Mariana Pop, Workshop Manager Scania Oradea.

Noua parte a service-ul dedicat camioanelor și semiremorcilor are 550 mp și include trei porți de acces suplimentare și un canal nou, pentru a eficientiza fluxul de lucru și a reduce timpul de intervenție. Dar a permis și extinderea recepției, astfel încât clienții să beneficieze de un spațiu mai primitor. Datorită suprafeței recent adăugate, timpii de așteptare se reduc semnificativ și se pot face reparații complete, atât pentru camion, cât și pentru semiremorcă. Extinderea zonei de birouri, noua sală de conferință și locul unde se poate lua masa au fost gândite pentru un mediu de lucru modern și funcțional. Semiremorcile beneficiază de parcare dedicată, iar șoferii care așteaptă peste noapte au la dispoziție canapea extensibilă, dușuri și spălătorie.

În total centrul Scania din Oradea are acum 7.250 mp, din care suprafața construită se împarte între 1.120 mp de hale și 570 mp de birouri și spații anexe. Aici lucrează 20 de angajați, iar planurile de viitor includ creșterea echipei pentru a susține nivelul de calitate al serviciilor oferite și cererea în creștere din partea transportatorilor.

Reamintim că centrul Scania din Oradea este operațional din ianuarie 2016 și de atunci numărul de clienți a crescut constant, ajungând la 620, iar ambiția companiei este să ajungă la 1.000 de clienți anual.

Articole similare

Ad