AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
AdAdvertisement
Ad
Ad
Ad
Ad

Transportul este la limita in Italia

Una dintre cele mai mari firme de transport din Italia, cu filiale in 50 de tari, are mai mult de 1.000 de angajati, dar inca nicio persoana infectata. Iar la acest aspect a contribuit faptul ca a luat din timp masuri de prevenire a raspandirii noului virus, asa cum a declarat directorul companiei intr-un interviu publicat in saptamana 16-22 martie pe site-ul eurotransport.de
Acesta a explicat ca o parte dintre angajati lucreaza de acasa, iar o parte de la birou, si cei care lucreaza la birou mentin dinstanta minima intre ei.
Insa activitatea de logistica si transport este in prezent la limita in Italia, deoarece aici se pot cumpara numai alimente de baza, iar restul economiei este blocata.
Astfel, sectorul bunurilor de larg consum este in crestere, pe cand cel de electrocasnice sau mobila este in scadere. Strategia companiei este de a activa in mai multe domenii, ceea ce ii ofera stabilitate. Insa, daca in prezent toate camioanele au de lucru, se asteapta ca situatia sa se schimbe de la o zi la alta si, dupa ce in ultimii ani compania a crescut cu 10%, acum cererea a scazut – dar greu de cuantificat cu ce procent.
Soferilor li se permite sa livreze marfurile din regiune, precum si sa ridice si sa livreze semiremorcile si containerele care vin pe calea ferata sau cu transportul intermodal din Marea Britanie, Polonia, Franta si Germania, sau pe vapor din Spania. Reglementarile de siguranta stipuleaza ca ei nu trebuie sa iasa din vehicule pentru a nu fi expusi la niciun risc. Iar transportul de marfuri se desfasoara fara restrictii.
Directorul companiei italiene este de parere ca in fata unei crize ar trebui ca toate statele sa ia masuri impreuna in acelasi mod, nu diferit, si sa fie de acord sa creeze benzi speciale pentru soferi, nu baricade, asa cum a procedat Austria cand a reintrodus controalele in frontiera. 

Articole similare

Ad