Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanul Anului 2015, Daily, a adus cele mai bune rezultate pentru Iveco

Iveco si-a dublat vanzarile de autovehicule in 2015, crescand mai mult decat piata in general. Cele mai bune rezultate in planul vanzarilor s-au inregistrat la gama usoara, unde Daily a confirmat impresia excelenta lasata membrilor juriului International Van of the Year, care i-au acordat trofeul anul trecut in fata unei concurente foarte numeroase. Iar noutatile continua: dupa lansarea Eurocargo, care este Camionul Anului 2016, Iveco se pregateste de marea lansare a noii game grele.
 

Victor Ilinca, Network Manager al Iveco Romania, ne-a oferit cateva detalii despre „bilantul” activitatii filialei producatorului italian in Romania, care detine si cel mai mare dealer si centru de service Iveco din Romania: Iveco Truck Services.
Tranzit: Cum ati incheiat 2015?
Victor Ilinca:
Anul trecut a fost mult mai bun decat anul precedent, aproape dublu daca ne referim la vehicule noi inmatriculate. Sigur ca si piata a crescut considerabil, dar noi am reusit sa ne crestem cota pe toate gamele. Cresterea noastra cea mai importanta a fost la vehicule comerciale usoare, respectiv la segmentul de vanuri. Am reusit sa fructificam din plin premiul International Van of the Year 2015 primit de noul Daily.
Ati avut multe livrari si catre transportatori internationali stabiliti in Romania?
In ceea ce ne priveste, se pare ca in 2015 nivelul inmatricularilor de vehicule grele destinate firmelor de transport cu filiale in Romania este scazut fata de 2014, poate si datorita masurilor luate in UE.
Ce produs de finantare prefera clientii Iveco Romania?
Firmele de transport din Romania prefera in continuare leas- ing financiar si credit extern. Sunt cereri si pentru leasing operational si inchiriere, dar acestea reprezinta volume mici din total.
Care este media de varsta a camioanelor Iveco aflate in uz in Romania? Cum reusiti sa atrageti clientii in service, in conditiile in care o parte importanta din flota este utilizata in prezent in afara tarii?
Circa 60% din camioanele Iveco au o vechime intre 6 si 10 ani. Ne preocupam constant sa atragem clienti in service prin oferte speciale, campanii promotionale pentru piese de schimb si manopera, dar exista o parte semnificativa din clienti care fac mentenanta in afara tarii.
In ce masura serviciul de instruire a soferilor pentru condus economic reprezinta o prioritate pentru Iveco Romania?
Noi punem accent foarte mult pe TCO (costul total de proprietate) al vehiculelor Iveco, iar traningul pentru soferi este foarte important pentru reducerea costurilor de operare. Clientii au nevoie de soferi care sa conduca atent si care sa faca, astfel, economii pentru companie. De aceea noi am pus accent pe servicii de driver training pentru clientii nostri anul trecut si cu siguranta vom continua sa acordam atentie acestui serviciu si in 2016.
Ce noutati aveti pentru 2016?
In 2016 vom continua innoirea flotei, deoarece Iveco va lansa noi modele.  
Ati mentionat fructificarea capitalului de imagine obtinut de Iveco Daily prin primirea titlului de Vanul Anului 2015. Eurocargo este Camionul Anului 2016. In ce masura credeti ca va va ajuta acest titlu in vanzarile acestui model?
Orice recunoastere de acest fel ne onoreaza si ne impulsioneaza intr-o anumita masura rezultatele. Din pacate insa, piata de vehicule medii este foarte mica, practic formata din cateva flote si vehicule specializate.
Aveti in plan vreo extindere a retelei de service pentru 2016?
Consideram ca pe partea de vehicule grele acoperim bine teritoriul. Pe segmentul de Daily suntem deschisi catre parteneriate pentru o capilaritate imbunatatita.

Articole similare

Ad