Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Vanzarile Daimler au scazut cu 17% fata de primul trimestru din 2019

Daimler a vandut in primul trimestru din acest an 644.300 de vehicule, cu 17% mai putine decat cele 773.800 din perioada similara a lui 2019, si a inregistrat o cifra de afaceri de 37,2 miliarde de euro, in conditiile in care in primul trimestru din 2019 a avut 39,7 miliarde de euro.
Profitul net al grupului a scazut semnificativ, de la 2.149 la 168 de miloane de euro.
Rezultatele mai slabe decat in 2019 sunt puse in special pe seama pandemiei de coronavirus. Grupul a luat decizii proactive pentru prevenirea imbolnavirii angajatilor, dar si pentru ca cererea a scazut mult, suspendand productia in martie si aprilie si adoptand decizii care sa permita pastrarea lichiditatilor, astfel ca a intrat in al doilea trimestru din 2020 cu rezultate pozitive si cu un nivel bun al lichiditatilor (9,3 miliarde de euro, in scadere totusi fata de finalul lui 2019, cand acestea se ridicau la 11 miliarde de euro) si a inceput sa creasca treptat productia. Si investitiile in tehnologii cheie, ca electrificarea si digitalizarea, continua, din moment ce vor face parte din aceasta industrie pe viitor. 
Investitiile in proprietati, fabrici si echipamente au totalizat in primele trei luni ale anului 1,6 miliarde de euro, iar cercetarea si dezvoltarea 2,4 miliarde de euro, valori similare celor din 2019.

Articole similare

Ad