Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Piata da semne de revenire

Conform afirmatiilor lui Cristian Helwig, director comercial Renault Trucks Romania, anul trecut au fost livrate 270 de camioane noi, iar anul acesta a inceput destul de bine, pana acum fiind vandute circa 114 camioane si existand si alte comenzi pe linia de productie.
„Informatiile pe care le avem ne dau sperante, vedem o recuperare pentru anul acesta, nu numai pentru Renault Trucks, ci si pentru celelalte marci prezente pe piata romaneasca. Dupa doi ani grei, piata se relanseaza.

In jurul nostru, tari cum sunt Ungaria, Cehia, Turcia, Polonia arata semne de crestere economica. In restul Europei, economia si comenzile cresc destul de bine, in unele tari chiar foarte bine, cum este Olanda. Germania sau Finlanda au ajuns oarecum la nivelul de dinainte de criza, ceea ce ne face sa credem ca piata va avea o crestere de 20-25% fata de anul trecut“, a afirmat Stefano Ciccone, director general Renault Trucks pentru Romania si Balcani (foto).
Cu toate acestea, este inca un moment bun pentru a cumpara camioane, tendinta este crescatoare. Evident, acest lucru va duce si la cresterea timpilor de livrare si implicit si a preturilor. In prezent, acestea inca sunt cu 10% mai mici decat inainte de criza.
„La camioane nu putem spune ca au crescut preturile, si, chiar daca au crescut putin, este doar o incercare de a recupera pierderile din anii trecuti. Fiecare din producatori stie ca e foarte usor sa scazi preturile, dar e foarte dificil apoi sa ajungi la nivelul de pret de dinainte“, considera Stefano Ciccone.
Si vehiculele configurate Optifuel par sa se bucure de interesul transportatorilor si, in urma trainingurilor organizate pe astfel de vehicule, au si inceput discutiile privind posibilitatea achizitionarii de astfel de camioane.
Totusi, e vorba de un proces destul de lung, situatia economica si transporturile nu merg extraordinar de bine in Romania, leasingul nu mai este la fel de accesibil ca inainte, astfel incat la ora actuala nu este nimic concretizat pentru modelul Optifuel.
In plus, modelul configurat cu raportul potrivit pentru suprafete mixte, special pentru relieful intalnit si in tara noastra, a fost lansat abia in 2010. Tocmai de aceea, conceptul este destul de nou pentru Romania. Intr-adevar, in tarile vestice unde se circula numai pe autostrada, iar conceptul are ceva vechime, si livrarile Premium Optifuel sunt mai ridicate.

Articole similare