Infiintat in 2008, sub numele „Truck&Van Service”, centrul de service autorizat Mercedes-Benz din Sebes si-a extins anul trecut aria de activitate de la autovehicule comerciale (camioane si utilitare) la autoturisme. Astfel a devenit necesara schimbarea denumirii firmei in Casa Auto Sebes, denumire deja consacrata la nivel national in randul dealerilor si service-urilor autorizate MB. De altfel, compania a realizat investitii constante in utilarea centrului si trainingul personalului, telul fiind numirea, anul acesta, ca dealer Mercedes-Benz, dupa inaugurarea unui show-room impunator.
Casa Auto Sebes asigura o gama completa de servicii de intretinere si reparatii electrice, mecanice si pneumatice, in principal pentru autovehicule Mercedes-Benz, dar si pentru alte marci, inclusiv semiremorci, fiind partener autorizat Krone.
Printre operatiile prestate se mai numara si diagnoza computerizata, geometrie directie, test frane si noxe, precum si reparatii de tinichigerie/ vopsitorie.
Potentialul oferit de zona Alba este unul foarte important, „populatia” de autovehicule Mercedes-Benz depasind 600 de unitati.
„Avem clienti permanenti, atat din judetul Alba, cat si din imprejurimi, firme cu flote mari, cu care avem contracte de service”, a declarat Emil Craciun, directorul executiv al Casei Auto Sebes.
In plus, pozitia strategica a Sebesului, aflat la intersectia a doua drumuri nationale importante (DN1 si DN7), face ca un numar foarte mare de autovehicule sa tranziteze orasul. In felul acesta 7-8% din portofoliul lunar de clienti il reprezinta vehiculele aflate in tranzit, unii dintre ei (care tranziteaza frecvent zona) devenind clienti permanenti.
Investitii constante pentru calitate
Pentru a putea oferi servicii de calitate, cerute, de altfel, si de standardele Mercedes-Benz, compania investeste permanent atat in personal, cat si in echipamente de ultima generatie.
Cursurile de specializare a tehnicienilor, efectuate in Centrul de training Mercedes-Benz, au presupus o investitie de peste 56.000 de euro in 2009-2010, iar pentru 2011, este alocat un buget de 20.000 de euro tot pentru instruirea personalului.
O alta investitie importanta s-a facut in stocul de piese de schimb, constituit pe baza analizelor istoricului reparatiilor, care sa reduca, pe cat posibil, durata de asteptare a clientilor in service cauzata de aprovizionarea cu piesele necesare.
Potrivit lui Emil Craciun, investitiile continue si politica de tarife au determinat cresterea portofoliului de clienti, ceea ce s-a reflectat pozitiv si in cifra de afaceri, printr-o rata de crestere trimestriala de 10% in 2009 si 2010. In plus, „in urma sondajelor CSI (Indice de Satisfactie Clienti), facute trimestrial de Mercedes-Benz Romania, am reusit sa ne situam in topul celor mai bune service-uri din reteaua MB in 2010“, a mai spus directorul executiv al companiei.
Pentru viitor, intentia este de a extinde capacitatea service-ului, iar in 2011 se preconizeaza numirea Casei Auto Sebes ca dealer Mercedes-Benz, pentru aceasta existand in plan construirea unui spatiu de expunere de autovehicule.