Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Premium Route, acum si mai economic

De la lansarea in toamna lui 2006, Renault Premium Route a fost vandut in Europa in zeci de mii de unitati si s-a dovedit cea mai buna oferta de pe piata transportului pe distante mari din punct de vedere al consumului de carburant, asa cum declara Cristian Helwig. Si, pentru a-si consolida acest avantaj, de la introducerea motoarelor Euro 5, Renault Trucks propune un pachet ce include, pe langa cursul Optifuel Training, kit-ul Infomax si un camion Premium Optifuel. Acesta e special construit pentru optimizarea consumului de combustibil si, desi in trecut era destinat doar utilizarii 75% pe autostrazi si drumuri plane, intre timp RT a adaptat configuratia noului Premium Optifuel si suprafetelor mixte si dificile specifice tarii noastre.
 

Pentru a demonstra ca acest pachet permite obtinerea unui consum de combustibil chiar mai mic decat al Premium Route din generatia anterioara s-a facut un test cu participarea celor doua vehicule, iar rezultatele au fost certificate de TÜV.
Astfel, un Premium Route 450 DXi Euro 5, cu cutie de viteze manuala cu 16 trepte, s-a luat la intrecere cu un Premium Optifuel cu noul motor 460 DXi Euro 5, echipat cu cutie de viteze robotizata Optidriver+ fara mod Power.
Testul a durat trei zile, 80% din distanta totala de 1.020 km fiind parcursa pe autostrazi plane. Cei doi soferi au fost alesi de TÜV prin tragere la sorti dintr-un grup de conducatori auto profesionisti. Fiecare traseu a fost strabatut de doua ori, cu schimbarea soferilor pe camioane, astfel incat stilul lor sa nu influenteze rezultatele, iar semiremorcile au fost schimbate si ele la jumatatea drumului.
In plus, cele doua vehicule erau parcate noaptea in acelasi loc, pentru a garanta aceeasi densitate a carburantului in rezervor.
Premium Optifuel a iesit invingator, cu o economie de 3,8% fata de adversarul sau. Testul a avut insa si o a doua runda, al carei obiectiv a fost de a valida impactul Optifuel Training asupra performantelor soferilor. Rezultatele au fost si mai bune: conducatorii auto pregatiti la volanul Premium Optifuel au consumat cu 6,4% mai putin decat cei care nu au beneficiat de formare profesionala.

Articole similare