Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Confort maxim, dar fara compromisuri in planul performantelor off-road

Nissan Navara a fost in trecut lider pe piata pick-up-urilor in Europa, pozitie pierduta dupa ce competitia a lansat modele noi, care au inglobat tehnologie moderna, mai performanta, si care a adus mai mult confort pe acest segment. Si, cum clientii de pick-up-uri comanda in cea mai mare parte versiuni cu patru usi pentru utilizare atat ca vehicul comercial, cat si pentru activitati sportive, Nissan vrea sa recupereze pozitia de lider al pietei cu noul Navara NP300, mai confortabil si mai economic ca oricand, pentru a raspunde noilor cerinte ale pietei, dar fara a periclita performantele off-road.
 

Pe langa un grup motopropulsor performant, dezvoltat in cadrul aliantei Renault-Nissan, care asigura un consum de combustibil de numai 6,5 l/100 km, noul Navara aduce o suspensie multi-link excelenta, imprumutata de la Qashqai, si vrea sa-si recastige clientii printr-o oferta competitiva, dublata de o garantie de cinci ani sau 160.000 km.

Traditia Nissan in productia de pick-up-uri incepe in 1933, cand a fost lansat primul astfel de vehicul. De atunci, aceste modele au devenit cel mai de succes produs din portofoliul Nissan, din perspectiva vanzarilor, pana cand SUV-urile au preluat aceasta pozitie. In medie, Nissan vinde anual peste 500.000 de pick-up-uri in toata lumea, numai in Europa avand peste 16.000 de clienti de Navara. Clientii apreciaza durabilitatea, tractiunea si fiabilitatea, dar tot mai mult se uita si la confort si consum de combustibil, aspecte pe care producatorul japonez le-a imbunatatit foarte mult la noul model Navara NP300.
„Am fost cel mai bun vanzator de pick-up din Europa in anii 2000. Am pierdut treptat aceasta pozitie pentru ca produsul nostru nu mai era relevant, competitorii veneau cu produse noi, mai eficiente. Am indreptat toate neajunsurile, iar acum vrem sa profitam de faptul ca eram bine cunoscuti pe piata de pick-up-uri. Navara este eficient si foarte competitiv, mult mai rezistent si confortabil fata de toti ceilalti competitori. Iar in regim off-road este la fel de confortabil si performant, nu se pierde nimic din ce poate oferi un astfel de model”, a declarat Ponz Pandikuthira, directorul diviziei de vehicule comerciale usoare din cadrul Nissan Internatonal.
Strategia de dezvoltare a grupului Nissan in Europa este de a-si creste cota de piata de la 2,8 la 4% pe segmentul utilitarelor, cat detine in prezent la autoturisme, in urmatorii 2-3 ani. „Vrem sa crestem pe segmentul SUV-urilor, dar si la utilitare. Nu urmarim insa numai cota de piata, ci trebuie sa fim si profitabili”, a mai spus Ponz Pandikuthira. Iar Navara este cel mai profitabil model Nissan din gama de utilitare.
Principalele atuuri pe care Nissan mizeaza pentru cresterea cotei de piata detinute de Navara este garantia de cinci ani sau de 160.000 km oferita pentru noul model. „La modelul anterior, in functie de piata, am avut cateva provocari in ceea ce priveste calitatea produsului. Noul vehicul este imbunatatit foarte mult, avand curajul sa oferim …

Articole similare