Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Camioanele produse din 2016/2017 sunt echipate cu tehnologie care nu mai permite „pacalirea” SCR

Noul Eurocargo si toate piesele ce vor fi lansate in anii urmatori trebuie sa corespunda Euro 6 B&C. Azi avem Euro 6 A. Ce se va schimba? Aceasta legislatie pentru noile omologari va intra in vigoare la sfarsitul lui 2015, iar pentru noile inmatriculari, la sfarsitul lui 2016.
Din punct de vedere al nevoilor initiale nu se va schimba nimic, limitele noxelor si ale PM sunt aceleasi. 
Vehiculele comerciale produse in Europa de la sfarsitul acestui an vor trebui sa indeplineasca normele Euro 6 „B”, iar de la finele lui 2016, Euro 6 „C”.

Noile norme nu presupun niveluri de noxe si particule mai reduse decat pana acum, ci se vor schimba limitele de avertizare si actiune ale OBD (On Board Diagnosis). Astfel, cantitatea de noxe minima peste care soferul era avertizat printr-un semnal luminos ca exista o defectiune la sistemul de tratare a gazelor de esapament va scadea de la 1,4 g la 1,2 g si apoi la 0,9 g. Mai mult decat atat, daca inainte nu exista nicio alarma in cazul cantitatii de particule (PM) emise, in noua legislatie se prevede un prag limita care va necesita folosirea unui senzor de PM.

 

Articole similare