Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Macromex estimează majorarea cifrei de afaceri cu 20% în 2023

Macromex, unul dintre liderii industriei alimentare din România, estimează o creștere de 20% a cifrei de afaceri pentru acest an în divizia Horeca, pe baza majorării volumelor de vânzări și a evoluției pozitive a numărului de clienți.

Compania precizează că focusul actual este axat pe produsele din categoriile strategice, precum Brutărie și Patiserie, Semipreparate, Produse gătite lent (sous vide), Legume și Cartofi specialități. În această perioadă, Macromex continuă seria sa de evenimente, Raliul Bucătariilor, ajungând în București, după parcurgerea mai multor orașe din țară.

Anul trecut, Macromex a lansat platforma digitală horeca.macromex.ro, menită să sprijine afacerile HoReCa, grupând toate soluțiile eficiente. De asemenea, platforma aduce un ajutor real pentru afaceri și sustenabilitate, rețete la cheie sau sfaturi despre eficiența operațională, potrivit unui comunicat.

Mai mult, Bocado – o altă inițiativă a companiei, permite clienților HoReCa să beneficieze de o platformă de comenzi online B2B care să reducă mult mai eficient timpul de comandă și fluxul de aprovizionare.

În prezent, Macromex este lider pe segmentul de produse congelate, având un portofoliu extins de branduri de la Edenia, Corso, La Strada, Azuris, la parteneri, precum Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars și Haagen Dasz.

„În ultimii 3 ani am avut o evoluție pozitivă a numărului de clienți pe divizia Horeca, iar acest lucru s-a datorat modului în care am gestionat relația cu clienții noștri in pandemie, portofoliul de produse cu valoare adăugată, expertiza si consultanța oferită de echipa noastră, dar și platformei digitale de aprovizionare Bocado”,

a declarat Albert Davidoglu, CEO, Macromex.

„Bucureștenii au, într-adevăr, o gamă mai largă de restaurante, comparativ cu alte zone urbane din țară, iar preferințele sunt variate, atât pentru sectorul de livrare, cât și pentru ieșitul în oraș. De la bucătăria tradițională românească, până la produse tip fast-food, pizza, burger, sushi, bucureștenii își diversifică alegerile. În weekend, ei aleg să iasă în oraș, să socializeze, fie la un eveniment special, fie împreună cu prietenii, la restaurant. În schimb, în timpul săptămânii, aceștia preferă să folosească aplicațiile de livrări sau gătesc acasă. Pentru fiecare ipostază, Macromex vine cu soluții pentru o servire rapidă și eficientă.”,

a precizat Cătălin Ștefan Atomei, chef, Fratelli.

Articole similare

Ad