Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Volvo Group investește în Trucksters, inclusiv în perspectiva electrificării și soluțiilor autonome

Volvo Group Venture Capital AB, care investește la nivel global în companii nou-înființate și în curs de extindere, investește acum și în Trucksters, din Madrid, axată pe furnizarea de transport pe distanțe lungi printr-un sistem inovator bazat pe volume mari de date și inteligență artificială. Folosind algoritmi avansați și IA pentru a gestiona curse pe distanțe lungi în Europa, Trucksters oferă transporturi rapide, sigure și durabile, iar realizările sale din cei cinci ani de activitate au impresionat Volvo Group, care crede că poate adăuga o valoare strategică semnificativă dezvoltării afacerii spaniolilor. În plus, cum nevoia de transport de marfă va crește, sistemul de releu folosit de Trucksters oferă o bază solidă pentru electrificare și pentru soluții autonome.

Colaborarea Trucksters cu Volvo Group va permite implementarea de progrese tehnologice care vor îmbunătăți siguranța în transportul de mărfuri și vor încuraja adoptarea camioanelor electrice.

Tranzacția, așa cum subliniază grupul suedez, nu are un impact semnificativ asupra câștigurilor sau poziției sale financiare.

Reamintim că firma spaniolă a fost fondată în 2018 de Luis Bardají, Gabor Balogh și Ramón Castro și are ca obiectiv eficientizarea industriei globale de transport rutier de mărfuri și îmbunătățirea calității vieții șoferilor. Serviciul Trucksters reduce timpul de tranzit rutier pe distanțe lungi cu până la 50%, permițând camioanelor să se deplaseze continuu pe cele patru coridoare logistice pe care le gestionează, din Spania către Europa de Vest și de Est și Marea Britanie, unde are puncte fixe de releu unde camionul schimbă semiremorca, evitând opririle și permițând șoferului să se întoarcă acasă.

Partenerii Trucksters sunt de regulă companii mici și medii, cu parcuri între 5 și 10 camioane, unele dintre ele administrate de spanioli în exclusivitate. Cele mai multe dintre aceste firme sunt românești, fie cu vehicule înregistrate în România, fie cu filiale în Spania. Românii au contribuit major la dezvoltarea proiectului, deoarece încă de la început inițiatorii lui s-au lovit de problema disponibilității șoferilor spanioli pentru a face curse de transport în afara Spaniei.

Articole similare

Ad