Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

Premieră în România: Clienții Sezamo vor putea cumpăra produse medicale din Farmaciile Help Net împreună cu cele alimentare disponibile în platformă

Supermarketul online Sezamo, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa, a anunțat un nou parteneriat în regim de marketplace cu Farmaciile Help Net.

Astfel, clienții Sezamo vor avea posibilitatea de a cumpăra produse medicale din Farmaciile Help Net împreună cu cele alimentare disponibile atât pe pagina web dedicată a companiei Sezamo, cât și în aplicație. Aceasta este o premieră pentru România, deoarece Sezamo devine primul supermarket online care oferă o gamă completă și diversificată de produse alimentare în colaborarea cu o rețea de farmacii. Livrarea se face în doar 3 ore de la plasarea comenzii sau la o anumită oră programată.

Prin acest parteneriat, clienții Sezamo au acces la peste 2.000 de produse din categorii, precum medicamente eliberate fără rețetă, dermatocosmetice, produse pentru mamă și copil, vitamine și suplimente alimentare.

Mecanismul de comandă este simplu, clienții pot accesa secțiunea „Farmaciile Help Net” pe site-ul sau în aplicația Sezamo, de unde pot adăuga în coș produsele dorite din farmacie. După finalizarea comenzii, aceștia pot adăuga și produse de tip supermarket în același coș.

Pe lângă aceasta, o noutate oferită de Sezamo este lansarea serviciului de tip abonament, Sezamo Premium. Acest abonament aduce beneficii precum livrarea gratuită întotdeauna, inclusiv pentru intervalul de livrare de 15 minute (unic în România), reduceri de până la 20% la produse de top și două comenzi pe lună fără valoare minimă de comandă. De asemenea, clienții abonați beneficiază de prioritate la sloturile de livrare și posibilitatea de a plasa comanda și de a rezerva timpul de livrare în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 17:00. Costul abonamentului Sezamo Premium este de 19 lei pe lună sau 190 de lei pe an.

“În momentul, în care clientul reușește să își finanțeze coșul de cumpărături și decide că are nevoie de produsele pe care le-a blocat în coș merge către pagina de finanțare a comenzii, gestionată în acest caz de Sezamo, își adăugă toate informațiile necesare acolo pentru integrare, selectează procedura de plată și primește confirmarea plasării comenzii. Este foarte important de menționat că produsele farmaceutice nu pot fi achitate prin utilizarea unui card de tichete de masă și nici prin aplicarea creditelor Sezamo disponibile în contul de client.”,

a menționat Simona Cerchez, Legal Counsel & Project manager Sezamo România.

De asemenea, Sezamo introduce noutăți și în clubul dedicat părinților și copiilor, Sezamini. Acest club aduce 25 de noi branduri și peste 150 de produse din categoriile alimente, accesorii pentru bebeluși, produse pentru femeile însărcinate, scutece și șervețele umede. Clienții Sezamini pot acum beneficia de un program de recompense, unde primesc înapoi credite pentru achiziții, iar valoarea acestora este dublată până la 31 iulie. Aceste credite pot fi utilizate exclusiv pentru produse din categoria „Mama și copilul”.

Astfel, Sezamo devine un one-stop-shop, care va permite clienților să înlocuiască până la 7 drumuri separate în oraș (la farmacie, măcelărie, băcănie, patiserie, piață, pet shop și magazin cu produse pentru diete speciale) cu o singură comandă online.

Supermarketul online Sezamo oferă o selecție variată de peste 12.000 de produse, inclusiv produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali și branduri internaționale. Livrarea se realizează cu mașini electrice în interval de 3 ore de la comandă sau la ora programată, cu opțiuni de intervale de livrare de 15 minute sau o oră. Produsele sunt livrate dintr-un depozit cu o suprafață de 12.000 mp situat în nordul Bucureștiului, dotat cu spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată pentru a asigura condiții optime de păstrare a produselor și reducerea costurilor de energie.

„Colaborarea Help Net – Sezamo este răspunsul nostru la dinamica vieții cotidiene a pacienților, prin care ne propunem să venim și mai aproape de ei, în demersul Help Net de a lărgi accesul pacienților la produse și servicii de sănătate. Ne bucură și ne onorează acest proiect, al treilea în cadrul PHOENIX group din care și Help Net face parte. După prezența farmaciilor Benu în portofoliul rohlik.cz și kifli.hu, acum Help Net se alătură Sezamo.ro pentru a livra sănătate și stare de bine pacienților din România.”,

a declarat Nikolay Kolev, Managing Director Help Net / Farmexim.

„Parteneriatul cu Help Net este o mare bucurie pentru noi. Suntem primul supermarket online din România care oferă asta și suntem convinși că toți clienții noștri vor aprecia că atunci când nu sunt în cea mai bună formă, pot sta acasă și comanda tot de la Sezamo. La asta se adaugă Sezamo Premium, care vine cu o mulțime de beneficii pentru clienții noștri, dar și clubul dedicat părinților – Sezamini, care oferă livrare gratuită în anumite intervale, dar și reduceri semnificative produselor din categoriile dedicate. Am spus mereu că suntem customer obsessed și dovedim asta în fiecare zi.”,

a precizat Tomáš Chadzivasilis, Chief Executive Officer Sezamo România.

„Returul produselor achiziționate prin Farmaciile Help Net se realizează prin contactarea reprezentanților Help Net, acestea pot fi contactați de către clienții noștri prin apel sau prin trimiterea unui e-mail la datele de contact afișate în subsolul paginii dedicată farmaciilor Help Net. În momentul în care produsul este validat ca fiind bun pe retur, returnarea banilor în contul bancar al clientului sau într-un cont menționat de client este realizat de către Sezamo.”,

a adăugat Simona Cerchez.

„Am reușit să facem sistemele să comunice între ele, practic Help Net folosește platforma noastră de management system, respectiv stocurile și aproximativ toate mișcările să se transmită în ambele sisteme.”

a declarat Delia Dinu, Chief Operations Officer Sezamo România.

Articole similare

Ad