Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad
Ad

BGL și BALM vor intensificarea controalelor vizând Pachetul Mobilitate

De la platforma germană Verkehrs Rundschau aflăm că BGL (Asociația Federală pentru Transportul Rutier de Mărfuri, Logistică și Gestionarea Deșeurilor) și BALM (Oficiul Federal pentru Logistică și Mobilitate) vor să se facă mai multe controale care să vizeze concurența loială din transporturi și munca nedeclarată, astfel încât să se garanteze că firmele din domeniu respectă aspectele sociale și pe cele legate de competiție care sunt relevante pentru siguranța rutieră.

BALM susține urmărirea penală și pedepsirea încălcărilor din sfera competențelor sale legale și intenționează să raporteze toate abaterile constatate în timpul controalelor în trafic efectuate pe rețeaua germană de autostrăzi, precum și verificările punctuale, în special în ceea ce privește reglementările privind timpii de conducere și de odihnă, și să amendeze încălcările.

Iar BGL își propune să lucreze împotriva firmelor de transport care denaturează concurența prin muncă nedeclarată și angajare ilegală sau care nu respectă standardele sociale privitoare la condițiile de muncă ale șoferilor, arătând că dacă toți clienții ar apela la serviciile unor companii de transport germane de dimensiuni medii nu ar exista încălcări ale legii, ci prețurile de transport ar fi echitabile și la fel și salariile șoferilor.

Cele mai recente controale punctuale de amploare efectuate de BALM datează din iunie, când timp de cinci zile s-a urmărit, în puncte alese în funcție de volumul estimat de trafic și de constatările de la controalele anterioare, respectarea reglementărilor privind cabotajul, pauza săptămânală normală și starea tehnică a vehiculelor.

În total au fost controlate 1.534 de vehicule, dintre care 49 au fost depistate cu nereguli privind cabotajul, 66 cu pauze săptămânale normale luate de șoferi în cabină și 16 cu probleme tehnice, inclusiv la frânare sau legate de manipularea sistemului de purificare a gazelor de eșapament. BALM subliniază că rezultatele controalelor nu sunt reprezentative, adică nu permit concluzii exacte cu privire la situația generală a neregulilor din trafic, dar că ele ar urma să fie evaluate și încorporate în alte acțiuni ample de control, ce vor avea loc de acum înainte.

Articole similare

Ad